Gå till innehåll

iPad och $250 adderat i lördagens turnering


PartyPoker

Recommended Posts

iPad och $250 added Exklusiv Turnering

 

Denna lördag har vi lagt in en extra present i potten så passa på att få in lite extra cash samt en iPad på toppen.

 

Namn: Pokerse Saturday Nordic Tournament (2501371)

Tid: Lördag den 11:te Februari kl: 20:00 CET (14:00 ET Lobby tid)

Inköp: $10+1

Blinds nivå: 10 mins

Restriktioner: Denna turnering är bara öppen för de spelare som har skapat sitt konto genom Poker.se/pokerforum.nu.

 

Du som redan har ett partypoker konto som inte är skapat genom poker.se eller pokerforum, kan prova att skapa ett WPT konto. Turneringen kommer att gå på båda dessa brands.

 

Skapa ett WPT konto här!

 

OBS! Dessa turneringar är bara öppna för er som har skapat ett partypoker eller WPT Poker konto genom poker.se eller pokerforum.

 

Här är datum och turnerings ID till resterande turneringarna.

 

$250 Pokerse Saturday Nordic Tournament 2501370 18/02/2012 14:00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så om jag reggar mig på WPT fast jag reggat utan någon affiliate som ska ha endel av kakan så får jag spela ändå:D?

 

Turneringen är låst till poker.se och pokerforum trackers så bara de spelare som har skapat sina konton genom dessa trackers kan spela. Nu är det ju många som redan har ett partypoker konto som ni skaffat för länge sedan och inte genom dessa länkar, ni kan prova att skapa ett WPT Poker konto genom denna länk eftersom turneringen kommer att gå i båda produkterna.

 

Här kan ni prova att skapa ett WPT konto!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så många faktorer som kan göra att det inte är möjligt att skapa ett konto därav att jag skrev prova att skapa ett konto.

 

Jaha, jag trodde WTpoker var ett forum eller liknande, men det är en pokersida på samma skin som partypoker helt enkelt?

 

Till min fråga då? Kan man ha flera konton i samma nätverk isåfall, alltså att jag kan spela på både party och där samtidigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, jag trodde WTpoker var ett forum eller liknande, men det är en pokersida på samma skin som partypoker helt enkelt?

 

Till min fråga då? Kan man ha flera konton i samma nätverk isåfall, alltså att jag kan spela på både party och där samtidigt?

 

Nej det är inte möjligt att spela på båda samtidigt, det kommer då att vara duplicate accounts.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så inte inloggad samtidigt, men får jag ha ett konto på Party och spela där och vid ett annat tillfälle samma kväll kan vi säga spela på WPT?

 

Du måste välja om du vill ha ett partypoker eller ett WPT konto, inte två aktiva konton samtidigt eftersom det är samma platform i grund och botten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste välja om du vill ha ett partypoker eller ett WPT konto, inte två aktiva konton samtidigt eftersom det är samma platform i grund och botten.

 

Jaha, men då kör jag Party Poker:p trökigt man ej kan spela den mttn imorgon:-(

 

Ångrar mig fett att jag drog in 35$ som första insättning, har tänkt o trycka in mer deg, nåt du kan fixa eller:D?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, men då kör jag Party Poker:p trökigt man ej kan spela den mttn imorgon:-(

 

Ångrar mig fett att jag drog in 35$ som första insättning, har tänkt o trycka in mer deg, nåt du kan fixa eller:D?

 

Best att ta det med supporten, testa chatten på engelska dock men den är bra och snabb för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt på ryysjävlarna & Rumänaren. :evil:

 

Antar att det går rykten på rykspråkiga forume för det är inte första gången pf-turneringar blivit invaderade av öststaterna men här har man varit tvungen att först registrera sig på pf och sedan genom affelänken; dock tur att top 2 gick till Sverige iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt på ryysjävlarna & Rumänaren. :evil:

 

Antar att det går rykten på rykspråkiga forume för det är inte första gången pf-turneringar blivit invaderade av öststaterna men här har man varit tvungen att först registrera sig på pf och sedan genom affelänken; dock tur att top 2 gick till Sverige iaf.

 

 

Är väl mycket bättre ni skapar turneringar som är låsta till Svenskar och folk som är medlemmar här på forumet och inte bara såna som hade flyt o regga via annan sida längre tillbaka.

 

 

Ångrar ja reggade Party Poker utan att gå via nån affiliate. Kunde t.ex fått PT el liknande fritt efter 100 poäng mm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...