Gå till innehåll

Månadsresultat januari 2012


padrinosftw

Recommended Posts

+ Både live och online

 

Live= Två tredjeplatser i turneringar av fyra spelade så rätt nöjd men ändå missnöjd hur slutet utspelade sig i turneringarna som jag var ITM.

 

Online= Naturligtvis klonkat en tredjeplats där i €3000 garanti.

 

Hoppas slippa tredjeplatserna i februari utan något mer hack uppåt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1,2k+ på 1 livesittning

 

en ny hjärtklaff och lite andra småfixningar i hjärtat, bättre än allt plus i världen :)

Då är vi två som dom har varit och rotat i hjärtat på fixade mitt för ett par år sedan blev faktiskt 3 operationer, spelar ju bara turrar 1,6k ja är nöjd med det :-P

Sen tänker ja på alla grinders som sitter med 20-40 bord och spelar 8 tim om dan hinner knapt springa o pissa och möjligen röker och dricker kola. Förutsättningarna är ju jäkligt sannolik att dom går på samma problem som vi haft ganska tidigt :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är vi två som dom har varit och rotat i hjärtat på fixade mitt för ett par år sedan blev faktiskt 3 operationer, spelar ju bara turrar 1,6k ja är nöjd med det :-P

Sen tänker ja på alla grinders som sitter med 20-40 bord och spelar 8 tim om dan hinner knapt springa o pissa och möjligen röker och dricker kola. Förutsättningarna är ju jäkligt sannolik att dom går på samma problem som vi haft ganska tidigt :cry:

 

Vad har du för problem då? Jag har så sjukt dåligt koll men jag har nån jävla missbildning sedan födsel och kommer behöva operera mig hela livet med typ 10-15 år mellanrum så det suger ganska mycket xD haha dom hinner gå och kolla sig så de lär ju dö i stolen ;)

 

Grattis!

 

Vet inte om man säger tack men jag gör ;) tack

 

Bästa plusset jag hört om i år. Grattis!!!!

 

tackar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...