Gå till innehåll

Idioter som inte svarar inte på mail


Gubben_Ralf

Recommended Posts

Yep, knappa 4 veckor sedan mitt mail skickades. Kontaktade livesupporten 3 dagar efter den dagen. De sa att jag hade skickat mail med samma fråga och att jag var tvungen att vänta på svar därifrån istället. Som sagt, 30 dagar efter, fortfarande inget mail. Lustigt imo då de har sett mitt mail, men skiter ändå i att svara.

 

Dock inte lika viktigt mail som du väntar på, men ändå. Hoppas det löser sig fort för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför arbetar de så här? Är det totalt ointresserade av att behålla sina kunder?

Finns inte en chans att jag fortsätter spela där nu. Spelat där i flera år, men de har blivit sämre och sämre på supporten och nu svarar de inte alls.

 

Det skulle vara intressant att höra från någon som jobbar där hur deras arbetsrutiner ser ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför arbetar de så här? Är det totalt ointresserade av att behålla sina kunder?

Finns inte en chans att jag fortsätter spela där nu. Spelat där i flera år, men de har blivit sämre och sämre på supporten och nu svarar de inte alls.

 

Det skulle vara intressant att höra från någon som jobbar där hur deras arbetsrutiner ser ut.

 

Site?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Vad trist att ni känner på detta sätt, vi har haft en otrolig ökning av frågor till CS i och med nya lagar i Danmark och detta har i sin tur gjort att det har tagit längre tid att få svar från teamet.

 

Pm:a mig era support nummer och account namn samt vad det gäller så försöker jag få svar till er så fort som möjligt.

 

Det är självklart att vi inte har som policy att inte svara mail från våra spelare och jag skall göra vad jag kan för att ni skall känna att vi är måna om er som spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...