Gå till innehåll

€500 added i torsdagens turnering hos Opoker


Partneransvarig

Recommended Posts

Hej!

 

På torsdag drar vi igång veckans turnering. Denna gången kör vi tillsammans med Opoker på Boss Media/IPN. Vi hoppas på stor uppslutning och bra spel. Det behövs minst 20 spelare för att turren ska äga rum, så se till att regga er! Lycka till!

 

Namn: Poker.se Tournament €500 Added.

Tid: 2012-01-19 20:30:00

Spel: No limit Texas Hold'em

Buy-in: €5

Startstack: €3000

Värde: €500

Lösenord: sexstyckenxiföljd.

 

Om ni inte har ett konto hos Opoker, kan ni registrera ett här.

 

Mvh,

 

Partneransvarig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med 4,5 timmar kvar till turneringsstart, så är det endast 4 spelare som har anmält sig till kvällens medlemsturnering på Opoker men minimikravet för turneringen är hela 20 deltagare. Jag är färsk medlem här och undrar om det är okey att sprida information om turneringen under andra rubriker på detta Pokerforum och kanske även sända E-post till potentiella deltagare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är färsk medlem här och undrar om det är okey att sprida information om turneringen under andra rubriker på detta Pokerforum

 

Nej, vi vill inte ha en massa korspostande.

 

Kanske även sända E-post till potentiella deltagare?

 

Vi förbjuder ju ingen att maila, men få dem gärna att gå in på forumet och hämta infon själva genom att länka till tråden ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för kvällens turnering som jag fick äran att ta hem ikväll på denna nya sajt.Ikväll var flopparna på min sida i rätt lägen.Tack opoker och pokerforum.

 

Tack själv för visat intresse!

 

Tveka inte att höra av er till mig (i trådarna, eller privat) om ni har några frågor. Tillsammans med många duktiga moderatorer, är jag säker på att vi ska ge er en trivsam tid på forumet, nya medlemmar som färska.

 

Mvh,

 

Partneransvarig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi på Opoker vill börja med att tacka för bra uppslutning i gårdagens turnering. Stort grattis till Couchboy som plockade hem förstapriset!

 

Vi kommer fortsätta att köra kampanjer här på pokerforum och poker.se under våren så håll ögonen öppna för chansen att vinna fina priser!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...