Gå till innehåll

Vart har mitt dokument sparats, (datorhjälp!)


patrikn

Recommended Posts

Hej!

Sitter och skriver SAG arbete till skolan.

 

1. Fick ett e-mail av min polare med ett bifogat word dokument. Jag klickade på hämta dokument så att word dokumentet öppnades.

 

2. Jag gjorde en hel del ändringar och skrev till en del i dokumentet.

 

3, Utan att tänka mig för skulle jag spara arbetet för att ta en paus, jag klickar på disketten uppe i vänstra hörnet (spara knappen) och stänger sedan dokumentet.

 

4. När jag sedan skall öppna dokumentet igen så kommer jag på att jag inte har en aning om vart det sparats på datorn, Jag söker på dokumentnamnet men hittar inte det. vart kan det ha sparats? Jag valde ju inte något ställe som det skulle sparas på i datorn. Men eftersom det gick att stänga word utan att " säkerhetsfrågan " vill du avsluta utan att spara" kom upp så måste det väll ligga någonstans i min dator?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är att jag får inte välja var den ska sparas eller något sådant då. Jag bara klickar på disketten så hände det inget mer. Jag klickade ju tyvärr aldrig "spara som" utan bara på disketten

 

Den ligger i OLK mappen gör som Snusarn sa men välj "Spara som" så ser du sökvägen till denna mapp. Kopiera sökvägen i kör så får du upp mappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...