Gå till innehåll

Redbet bonus och rakeback info!


Redbet

Recommended Posts

two_poker_networks.630x210__sv.jpg

 

Redbet ger dig tillgång till både Boss Medias och Entractions pokernätverk från ett och samma spelkonto.

 

Redbets Boss Poker

 

200% upp till €1000 Bonus

  • Ange koden FirstBossmedia när du gör din insättning för att starta bonusen
  • Bonusen betalar sedan ut €10 i cash för varje €50 du genererar i rake
  • Bonusen är aktiv i 60 dagar

30% Rakeback

Som medlem på Pokerforum.nu får du automatiskt 30% rakeback på all rake du genererar på Redbets Boss Poker. Rakeback betalas ut månadsvis den 2a varje månad. Notera att i enlighet med Boss Medias pokerregler måste du generera minst €100 i rake för att få rakeback.

 

Redbets Entraction Poker

 

200% upp till €1000 Bonus

  • Ange koden entraction när du gör din insättning för att starta bonusen
  • Bonusen betalar sedan ut €5 i cash för varje €25 du genererar i rake
  • Bonusen är aktiv i 60 dagar

 

30% Rakeback

Som medlem på pokerforum.nu får du automatiskt 30% rakeback på all rake du genererar på Redbets Entraction Poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag skrev detta i rakerace-tråden men fick inget svar där så jag skriver här istället. Jag reggade mig på Redbet för en dryg månad sen via länken som ni har som signatur och skrev entraction som kod. Men jag har inte fått någon rakeback. Bonusen rullar in som den ska dock. Jag fick även pengar från rakeracet så jag är ju uppenbarligen taggad till pf.nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag skrev detta i rakerace-tråden men fick inget svar där så jag skriver här istället. Jag reggade mig på Redbet för en dryg månad sen via länken som ni har som signatur och skrev entraction som kod. Men jag har inte fått någon rakeback. Bonusen rullar in som den ska dock. Jag fick även pengar från rakeracet så jag är ju uppenbarligen taggad till pf.nu

 

PMa mig ditt login till Redbet så tittar jag på det direkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag skrev detta i rakerace-tråden men fick inget svar där så jag skriver här istället. Jag reggade mig på Redbet för en dryg månad sen via länken som ni har som signatur och skrev entraction som kod. Men jag har inte fått någon rakeback. Bonusen rullar in som den ska dock. Jag fick även pengar från rakeracet så jag är ju uppenbarligen taggad till pf.nu

 

Fixat, din rakeback ligger på ditt konto nu!

 

Lycka till på borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...