Gå till innehåll

Årsresultat 2011


corgi

Recommended Posts

Snyggt Flugis! :shock:

 

Själv plussa jag ~140k sek på lowstakes svs.

 

Ska dock börja plugga i februari, så kommer ha pokern som sidoinkomst framöver.

Fick också barn i oktober, vilket för mig är mer värt än alla pengar i hela världen. Klyschigt, men så är det... Antar att man inte kan få både och :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första halvåret sög pokermässigt där jag slutade typ be/lillback och verkligen allt gick sämst även irl. Tog en paus från pokern i somras över någon månad för att tänka på annat och var på väg att lägga ner spelet helt men quitters never win =)

 

Svs för senaste halvåret /4 - /100 +305k med mest spel på /10-/50

 

svenskaspelfr2011juldec.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Har sorterat ut filters för spelade ett par nävar på boss med samma nick som svs så databasen blev blandad. GG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultat 2011;

Fått ligga säkert 80 ggr som singel.

 

FLHE: Dugligt ändå men hade hoppats på lite mer rungood och roliga stats. Antagligen dock det mest välspelade året och jämnast humör.

 

PLO: Ca 55 inköp under all in ev på ca 15k händer.

 

NLHE: Löjligt överraskande vinst även om jag antagligen inte skulle slå 0.1/0.2$ på typ stars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

irl-året 2011 var nog livets ath och hade riktigt jävla roligt. Pokern gick bra i perioder. Började året bra med en efterföljande svacka typ maj-augusti (spelade iofs knappt online under sommaren) och sen en okej höst då jag började plugga igen och således mindre grind men avslutade bra de sista två månaderna. Fick även vinna en av livekarriärens viktigaste flips med A3 vs AA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6.78 bb/100 på 150 k händer och har även tagit beslutet att lägga ner pokern. LivsEV+.

 

Komisk likhet:

 

6.5bb/100

180k händer

+€45k

Slutspelat

 

Trillat in på PF några gånger varje vecka men inget spel online sen Juni 2011.

Tror jag trivs bättre med det mesta nu utan poker. Allt har sin tid eller nått sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...