Gå till innehåll

Fantasy Playoff challenge!


Recommended Posts

edit: många som tänker lika här :)

 

spännande att se vad ni har för spelare sen.. steelers d känns ju ganska spikat? är det steelers spelare sen eller? giants kanske? :) tror också på en del gb av steel..

 

edit2: har 116p men står 111p i listan.. hmmm.

edit3: glad att jag tog med foster, hoppas han kan fortsätta producera:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

edit: många som tänker lika här :)

 

spännande att se vad ni har för spelare sen.. steelers d känns ju ganska spikat? är det steelers spelare sen eller? giants kanske? :) tror också på en del gb av steel..

 

edit2: har 116p men står 111p i listan.. hmmm.

edit3: glad att jag tog med foster, hoppas han kan fortsätta producera:)

 

Du verkar bara tänka en omgång fram, jag räkna med 100+yards o TD från Foster men har så jävla svårt o se dom vinna borta mot Baltimore och gör dom inte det är det ju nästintill värdelöst o ha han.

 

Av samma anledning har man inga Giants-spelare, visst Cruz är sexig men hur ska det skitlaget vinna mot Packers?

 

Känns som jag spoilat nästan vad jag har nu hehe. Sick att man kan byta spelare efter man vet vad dom får för matchups för övrigt, startelvan borde spikas efter första matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du verkar bara tänka en omgång fram, jag räkna med 100+yards o TD från Foster men har så jävla svårt o se dom vinna borta mot Baltimore och gör dom inte det är det ju nästintill värdelöst o ha han.

 

Av samma anledning har man inga Giants-spelare, visst Cruz är sexig men hur ska det skitlaget vinna mot Packers?

 

Känns som jag spoilat nästan vad jag har nu hehe. Sick att man kan byta spelare efter man vet vad dom får för matchups för övrigt, startelvan borde spikas efter första matchen.

 

hoppas på att få en tredje match ur foster, tror de kan slå baltimore faktiskt. bara deras d spelar så pass bra som de kan. tänker absolut inte bara för denna omgång,har plockat ett lag som ska hela vägen till super bowl, alla förutom en då då.. men tror han producerar mer änngn annan rb skulle göra ändå, så tänkte jag lite.

 

hur menar du med byta efter matchups? du tänker på att man kan byta de som inte startat efter att man vet vilka lag som gick vidare? håller med, bordeju låsas efter första isf.

 

kyckas btw inte lista ut vilka du har kvar.. ska bli kul att se, man kan se först när matchen är slut va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sick att man kan byta spelare efter man vet vad dom får för matchups för övrigt, startelvan borde spikas efter första matchen.

 

Tycker d e ok, är mest denna vecka som påverkas ändå från och med nästa styrs man ju allt för mycket av dom spelare man redan valt denna vecka. Och dom har ju så för att slutgiltiga skade rapporten kommer ut bara några timmar innan match. tappa folk på skador e ju nått man verkligen inte har råd med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hoppas på att få en tredje match ur foster, tror de kan slå baltimore faktiskt. bara deras d spelar så pass bra som de kan. tänker absolut inte bara för denna omgång,har plockat ett lag som ska hela vägen till super bowl, alla förutom en då då.. men tror han producerar mer änngn annan rb skulle göra ändå, så tänkte jag lite.

 

hur menar du med byta efter matchups? du tänker på att man kan byta de som inte startat efter att man vet vilka lag som gick vidare? håller med, bordeju låsas efter första isf.

 

kyckas btw inte lista ut vilka du har kvar.. ska bli kul att se, man kan se först när matchen är slut va?

 

Man kan se när matchen startat, skolmästarna har Bradshaw+Cruz.. Steelers grabbar förblir unknown. (=

 

Ja, exakt det jag mena med byta efter matchups, typ som Vurra som sa han räkna med att cincin vinner o sen kan byta. Om Denver vinner inatt är det ju nog jättejättevärde o ta Patriotsgubbar.

 

Editz; bara som en sidenote kan ja säga Balt är större favoriter mot Houston än vad Pittsb är mot Denver oddsmässigt, därför Foster känns kall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ja, exakt det jag mena med byta efter matchups, typ som Vurra som sa han räkna med att cincin vinner o sen kan byta. Om Denver vinner inatt är det ju nog jättejättevärde o ta Patriotsgubbar.

 

Men du lär inte kunna byta efter Denver matchen, tror alla blir låsta när den startar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan se när matchen startat, skolmästarna har Bradshaw+Cruz.. Steelers grabbar förblir unknown. (=

 

Ja, exakt det jag mena med byta efter matchups, typ som Vurra som sa han räkna med att cincin vinner o sen kan byta. Om Denver vinner inatt är det ju nog jättejättevärde o ta Patriotsgubbar.

 

Editz; bara som en sidenote kan ja säga Balt är större favoriter mot Houston än vad Pittsb är mot Denver oddsmässigt, därför Foster känns kall.

 

spännande.. kul att se om ngn har spelare ikväll.. tror och hoppas att atlanta tar hem detta nu iaf.

 

förstår inte riktigt hur de har satt den linen faktiskt.. tycker inte att texans är 10p sämre än baltimore just nu, ska bli intressant att se! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du lär inte kunna byta efter Denver matchen, tror alla blir låsta när den startar

 

Weekly Scoring Period Ends at the Completion of the Last Game Played on:

 

 

Går inte o byta efter tydligen men står de 28-7 till Denver med 4 min kvar så vet man ju vad man ska göra iaf.

 

... Atlanta vinner nog, kommentator trodde som fan på Giants, och han är typ 1-15 under säsongen i sina picks, aldrig hört han predicta nånting rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Weekly Scoring Period Ends at the Completion of the Last Game Played on:

 

 

Går inte o byta efter tydligen men står de 28-7 till Denver med 4 min kvar så vet man ju vad man ska göra iaf.

 

Kanske men du och jag kan inte göra så mycket ändå, kanske få in Welker, svårt att hitta RB i NE då man aldrig vet vem som får flest försök där och att plocka deras Def känns inte rimligt oavsett motstånd...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske men du och jag kan inte göra så mycket ändå, kanske få in Welker, svårt att hitta RB i NE då man aldrig vet vem som får flest försök där och att plocka deras Def känns inte rimligt oavsett motstånd...

 

ska bli kul att se om ni har steelers d nu som jag trodde, förstår inte riktigt vilka spelare ni sitter och lurar på. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska bli kul att se om ni har steelers d nu som jag trodde, förstår inte riktigt vilka spelare ni sitter och lurar på. :)

 

Har inte Steelers D, tycker d känns rätt uppenbart vem jag har iaf, bytte bort steelers efter att bengals förlora och dom nu kommer möta patriots efter denver. Kvar finns bara Ravens som har en bra Rb och Def sen mixa ja upp d lite på sista Wr platsen då Flacco med recivers inte går att lita på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag trodde så lockades alla nu vid matchstart, Steels lag va ju som väntat och går Green bay och vinner så vinner nog han hela alltet också, vet inte varför ja kan se hela hans lag men inte övrigas än däremot...

 

Jag kan se ditt o Steelers men inte resten... Visste vi hade samma gubbar (=

 

Tror fan det hade varit mer ev+ av han o ta hälften från Patriots så hade han ju garderat sig mot om Giants/49ers tar sig vidare. Eftersom han redan sett att alla hade bombat på Saints o han ändå är fucked ifall dom tar sig fram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan se ditt o Steelers men inte resten... Visste vi hade samma gubbar (=

 

Tror fan det hade varit mer ev+ av han o ta hälften från Patriots så hade han ju garderat sig mot om Giants/49ers tar sig vidare. Eftersom han redan sett att alla hade bombat på Saints o han ändå är fucked ifall dom tar sig fram.

 

sjukt att ni tar samma.. :)

min sista är iaf Welker.. hoppas nu att texans kan ta en seger mot baltimore så kan det ju gå vägen! tror hur som helst inte att baltimore tar sig till sb, patriots tar nog den platsen. spännande blir det iaf!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan se ditt o Steelers men inte resten... Visste vi hade samma gubbar (=

 

Tror fan det hade varit mer ev+ av han o ta hälften från Patriots så hade han ju garderat sig mot om Giants/49ers tar sig vidare. Eftersom han redan sett att alla hade bombat på Saints o han ändå är fucked ifall dom tar sig fram.

 

Bra sajt när du kan se mitt och jag inte ditt :(

Så d va samma, hade Redman och Steelers D innan Texans vann

 

Tror gardering hade vart sämre faktiskt, med senariot Saints-Packers i NFC championchip och packers vann så kanske inte superbowl skulle räckt att ta igen poängen ifall garderingslaget åkte dirr, nu e d iaf garanti vinst med packers i superbowl typ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjukt att ni tar samma.. :)

min sista är iaf Welker.. hoppas nu att texans kan ta en seger mot baltimore så kan det ju gå vägen! tror hur som helst inte att baltimore tar sig till sb, patriots tar nog den platsen. spännande blir det iaf!!

 

Har byggt mitt lag på tipset: Saints slår 49ers, Giants skräller mot Packers sen vinner Saints,

NE slår Steelers möter Baltimore och förlorar (Håller på NE så hoppas inte på d)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...