Gå till innehåll

TV: The Monte Carlo Millons


Lucky_Kicker

Recommended Posts

  • Svars 74
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag hade också textning,synnerligen irriterande.

 

Phil Iveys spel var grymt.Stackars Tony G blev hemskickad av Phil.

 

Tycker det annars är helt ok att kola på, med lite spelarinfo och en turnering man får följa från start.

 

Svenskarna som var där såg ut som hippies från 70 talets Woodstock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

då var väl jag mittemellan er... min textning kom och gick lite när den ville...

 

Jag tror att Femman hade för avsikt att texta de delar av programmet som inte innehöll spel. Dvs de textade runtomkring-snacket men försökte hålla texten borta de gånger den hade varit ivägen för visningen av vilka händer som spelades. Att de sen lyckades sådär ibörjan är ju en annan femma. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade också textning,synnerligen irriterande.

 

Phil Iveys spel var grymt.Stackars Tony G blev hemskickad av Phil.

 

Tycker det annars är helt ok att kola på, med lite spelarinfo och en turnering man får följa från start.

 

Svenskarna som var där såg ut som hippies från 70 talets Woodstock.

 

även om woodstock ägde rum '69 :-F

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
inte grattis till finnefan, han tog ju varenda möjlighet han kunde att få ett 40-60 läge o hoppas på tur, inte de andras fel att han hade så lotto.

 

Finnefan vill jag inte kalla honom. Han vann det ska han ha all respekt för. Phil Ivey ägde bordet långa stunder och skulle väl ha vunnit om han ej blivit utdragen av Jani. Men, men tur hör till spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De lyckades verkligen mjölka sönder den där serien. Nästan så man tröttnat på tv poker. Hur många episoder av Jesus kastar kort fick de in? 5-6? Ifs var det riktigt kul när han krossade scotty hu :D "look what u did to that poor apple" haha.

 

Hehe, uppgörelsen mellan Scotty och Jesus var grym. $5000 slog de vad om, om jag inte minns fel. Jesus vann enkelt förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv blev man grymt imponerad av Phil Iveys spel, sanslöst vad skicklig han är att läsa sina motståndare.

Kan bara instämma. Han är helt makalös! Han stiger i aktning för varje gång man ser honom spela poker. Och det var inte mycket han kunde göra mot den utdragningen, han läste ju finnen helt rätt men hade jäkla oflyt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...och det sista avsnittet är ett intervjumagasin med skandinaver som pratar bedrövligt dålig engelska.

Haha :D

Det roligaste var när man fick höra Daniel Larsson säga (med en osäker och överdrivet låg röst) "I don't talk that much". Så klockrent.

 

Haha, lätt, det roligaste är att de låter kameran stanna på honom nån extrasekund där när han förstås inte säger nåt men man nästan kan ana början på ett mummel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte det var lite synd att Ivey var den enda som förlorade sin HU match i gårdagens sändning. Som det har sagts tidigare så spelar han helt makalös poker i övrigt!

 

Vad tyckte ni om hans all-in på sista handen?

 

Han hade runt 6.5k och den andra runt 13.5k va? Ivey får upp 88. Motspelaren som är först att agera höjer 600, Ivey trycker all-in. Fi visar upp 99 som håller.

 

Sedan så tycker jag nog att Bloch hade lite väl mycket flyt på sitt bord för att säga att "Amerikanerna dominerade" som de påpekade efter matcherna. Om det inte vore för Blochs enorma flax då han fick in pengarna åt helsike fel så hade det varit 2-2 i matcher.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...och det sista avsnittet är ett intervjumagasin med skandinaver som pratar bedrövligt dålig engelska.

Haha :D

Det roligaste var när man fick höra Daniel Larsson säga (med en osäker och överdrivet låg röst) "I don't talk that much". Så klockrent.

 

Haha, lätt, det roligaste är att de låter kameran stanna på honom nån extrasekund där när han förstås inte säger nåt men man nästan kan ana början på ett mummel.

 

Kan bara instämma! Man behöver inte vara en kaxig amerikan för att spela bra poker :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...