Gå till innehåll

Kvala in gratis till iGame Open!


24hPoker

Recommended Posts

Nu börjar vi närma oss det första stoppet för iGame Open!

 

All info om denna poker serie går att hitta här

 

Sattelliterna är igång och vi har en Onsdags final varje vecka där 2 platser till turneringen är garanterade. Varje Söndag så arrangerar vi en vecko final där två VIP paket är garanterade i prispoolen. Det finns även satteliter till dessa onsdags och söndags finaler och dom börjar med ett inköp på €0! Chansen att kvala in helt gratis till denna pokerfest finns alltså så ta chansen nu!

 

All info om hur du kan kvala in till iGame Open kan du läsa mer om här

 

Första stoppet för iGame Open kommer att vara i Tallin, Estland mellan den 19 - 22 Januari och en riktigt rolig pokerhelg utlovas. Mainevent har ett inköp på €900 men även andra turneringar med ett lägre inköp kommer att spelas under helgen. En stor spelarfest kommer även att arrangeras under helgen.

 

Kvala in nu och så ses vi i Januari!

 

Vänliga hälsningar,

 

Sami Kurvinen

Affiliate manager

iGame Ltd / 24hPoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Scaniac,

 

Du har helt rätt! Förutom att vi arrangerar ett main event med ett inköp på €900 så kommer vi även att anordna en del sidoevents under dom här dagarna. Bland annat på Söndagen den 22 Januari så arrangerar vi en Kina poker turnering som har ett inköp på €200 + 20.

 

Läs gärna här för all info om det första iGame Open stoppet i Januari.

 

Vänliga hälsningar,

 

Sami Kurvinen

iGame Ltd / 24hPoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Scaniac,

 

Du har helt rätt! Förutom att vi arrangerar ett main event med ett inköp på €900 så kommer vi även att anordna en del sidoevents under dom här dagarna. Bland annat på Söndagen den 22 Januari så arrangerar vi en Kina poker turnering som har ett inköp på €200 + 20.

 

Läs gärna här för all info om det första iGame Open stoppet i Januari.

 

Vänliga hälsningar,

 

Sami Kurvinen

iGame Ltd / 24hPoker.com

 

Nu kommer min nästa fråga, Kina poker kan i mitt tycke spelas på många olika sätt, hur kommer det utspela sig här på live eventet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra fråga Scaniac!

 

Vi håller på att fila på detaljerna så detta är inte helt 100 % klart än exakt.

 

Jag får be att återkomma om exakta regler och hur denna turneringen kommar att utspelas.

 

Kul att du är intresserad eftersom just Kina poker turneringar inte är det vanligaste idag precis men detta ska vi ändra på :)

 

Vänliga hälsningar,

 

Sami

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra fråga Scaniac!

 

Vi håller på att fila på detaljerna så detta är inte helt 100 % klart än exakt.

 

Jag får be att återkomma om exakta regler och hur denna turneringen kommar att utspelas.

 

Kul att du är intresserad eftersom just Kina poker turneringar inte är det vanligaste idag precis men detta ska vi ändra på :)

 

Vänliga hälsningar,

 

Sami

 

jag vet men det är sjukt skoj, brukar själv spela det med polare men då kör vi öppna kort och att man får dra ifrån kortleken i tur och ordning, vilket gör att man kan bli tjock om man chansar fel, sjukt skoj!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...