Gå till innehåll

Rejkfria Turneringar !!


PartyPoker

Recommended Posts

Under hela Januari kan ni spela i flerbordsturneringar utan att betala någon rejk.

 

Start tid: 1 Januari 2012 KL: 23:59 ET

Slut tid: 31 Januari 2012 KL: 23:59 ET

 

Det här innebär att alla dina pengar går direkt till prispotten och det finns inga avgifter att betala i någon av våra flerbordsturneringar under hela januari. Spela om mer pengar, utan extra kostnad.

 

Kom ihåg, det här erbjudandet gäller endast under en begränsad tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Fast man kanske tänkt spela på sajten även efter denna månad......eller inte pga....just det

 

HAHAHA jag menar det också. patetiskt.

 

Sedan sidans utbud vad gäller flerbords sng går att kritisera.

 

Det finns tydligen de som inte gillar VIP program men det finns många som gör det, nu har vi ju då aldrig haft rakeback och valt att köra på ett VIP program vilket visat sig vara uppskattat av många, i en perfekt värld skulle alla vara nöjda :)

 

Tack för inputten!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt det är omöjligt att göra alla nöjda, men 50 spänn är bättre än inga pengar alls.

 

Det är ett lojalitets program och det ger mer och mer desto högre man kommer i det.

 

 

Jag lär ju aldrig få någon form av rakeback eller cashback, när jag är sng/mtt spelare, 60 points på 1 veckas spel, fast jag nöter inte på heller men..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...