Gå till innehåll

Hur mycket tid spenderar ni på att plugga poker?


dafvor

Recommended Posts

Tja.

 

Som vi alla vet så pluggar alla vinnande pokerspelare mer eller mindre. Med plugga menar jag att läsa handhistory's, titta filmer etc etc.

 

Om vi antar att man spenderar runt 100h/veckan på poker. Hur många timmar (på ett ungefär) spenderar ni på "plugg"?

 

(Vet att 100/vecka är nästan orimligt mycket men det blir lättare att räkna i % då)

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

läst en bok under 6års online spelande....aldrig diskuterat hh eller liknande med nån

 

Haha, det är därför du säker stejk och har grova tiltproblem. Menade inte detta som ett påhopp, utan mer som i att om någon borde plugga är det just du. Du är säkert grym på poker men du verkar faila ganska ordentligt på den mentala biten(enligt dig själv).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingenting. Brukade "studera" och kolla på videor osv men känner inte att det ger så mycket mer än att spela. Dock ser jag pokern som något jag inte kommer hålla på med så länge till så jag är inte oroad över framtiden på den biten. Skulle gissa att jag på ett ungefär lägger 15-25 timmar i veckan på pokerspelandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte mycket....har visserligen en massa pokertidningar jag i brist på annat brukar läsa när jag sitter på dass..och jag sitter ju där ganska länge:-D

 

Handhistorik går jag mest igenom för att kunna föra statistik över allin showdowns (för sitNgos) vilket hjälper lite mot tilt när man blir utdragen hela tiden. Fast visst kan man ju då reflektera en del över vad man kunde gjort annat, men pluggande är det väl inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...