Gå till innehåll

PartyPoker - Ny Forumpartner


PartyPoker

Recommended Posts

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker det är lite dåligt att man inte får välja vilken party point boost man vill ha. Skickade ett mail till er och bad om att få en lägre nivå då jag inte kan spela på lika hårt de kommande månaderna. Tycker inte man borde straffas av att ha betalt in mycket rake tidigare under året (promotionen baseras på tidigare betald rake). Borde inte vara så svårt tekniskt sett att sänka nivån heller. Jag tog kontakt med er så fort jag fick reda på vilken nivå jag hade blivit tilldelad så det är inte att jag försöker smyga över en gräns eller liknande.

 

Jag köper att man inte får ta en högre bonus, men lägre nivå borde man ju kunna få välja.

 

För övrigt tycker jag att ni borde ta väck väntelistor till era cashgames. Den enda funktionen som fylls är att proppa igen möjligheten för nya spelare att sätta sig ner då en fisk/sämre spelare lämnar borden.

 

Något borde även göras åt problemet med att folk sitter ut på det högre nivåerna (framförallt 10/20+). En king of the hill funktion likt automatisk kick om man inte postar big blind vid ett bord när man sätter sig som siste man hade varit lösningar.

 

Jag har skickat dina önskemål vidare till beslutsfattare så får vi se om det blir någon ändring.

 

Hoppas du fortsätter att spela hos oss och tack för dina tankar för en bättre miljö för spelarna.

 

//David

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
++++++

 

 

Det finns en bugg som är sjukt störande. När HU övergår till 3-handat så går knappen inte runt i en logiskt turordning utan en spelare får ha knappen flera gånger i rad. Detta blir speciellt störande om den 3e spelaren väljer att sitta ut, se nedan

 

Tre händer i rad får min motståndare ha knappen i en HU-match samtidigt som jag måste posta big blind

 

1.

 

***** Hand History for Game 10658961311 *****

$1,000 USD PL Omaha - Sunday, July 10, 06:01:43 EDT 2011

 

mario231 posts small blind [$5 USD].

xxx posts big blind [$10 USD].

 

2.

 

***** Hand History for Game 10658962463 *****

$1,000 USD PL Omaha - Sunday, July 10, 06:02:14 EDT 2011

 

mario231 posts small blind [$5 USD].

Kevin3961 is sitting out

xxx posts big blind [$10 USD].

 

3.

 

***** Hand History for Game 10658963442 *****

$1,000 USD PL Omaha - Sunday, July 10, 06:02:39 EDT 2011

 

 

mario231 posts small blind [$5 USD].

xxx posts big blind [$10 USD].

 

Jag har tagit upp detta med poker teamet så dom tittar på det.

 

Tack för heads-up på heads-up ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
går det att stänga av den äckliga funktionen som loggar ut en om man inte har något spel igång? sjukt tiltande när man reggat turrar och måste se till att man är inloggad lagom till turrestart.

 

+100

 

Plus som fan! När den funktionen började trodde jag att det var nåt tillfälligt som hade gått fel. Okej om man autologgas efter 2h eller nåt, men nu är det typ löjligt :S

 

Håller med om ovan. Dessutom, när detta har hänt och turren väl startar så autofoldar klienten trots att jag tryckt på "jag är tillbaka" knappen. Måste starta om klienten för att kunna spela. Har hänt att man missat några händer p.g.a. detta. I övrigt gillar jag Party!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med om ovan. Dessutom, när detta har hänt och turren väl startar så autofoldar klienten trots att jag tryckt på "jag är tillbaka" knappen. Måste starta om klienten för att kunna spela. Har hänt att man missat några händer p.g.a. detta. I övrigt gillar jag Party!

 

Jag skickar er input vidare till poker teamet så får vi se om det blir någon ändring i detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Även på den Summer Million har det smugit in sig ett fel eftersom det står 10 garanterade seats, men klienten enbart visar 5. Är han som rättade det förra gången på semester?

 

Hej Hallonglass

 

Jag har nu kollat upp detta och det ser ut som det blev fel då de skrev materialet till hemsidan då det rätta antalet biljetter är 5 st. Det finns dock flera andra qualifiers med biljetter i så det finns många chanser att få tag på en.

 

Uppgifterna på hemsidan är nu uppdaterade och tack för att du noterade att det var fel så vi kunde rätta till detta. Det var helt enkelt den mänskliga faktorn som spelade in i detta fall.

 

Vad det gäller stack och struktur så har Winter Million Main Event samma som det var för Monthly Million.

 

//David

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med de flesta ang problemen på Partypoker, sena svar från support som oftast skickar vidare för att de inte kan svara på frågor man har, och jag funderade också på dessa spring million, summer million, winter million, har ni ändrat pris från 10 till fem platser för när jag vann spring million som ställdes in flera gånger men till slut så kördes, då var det 10 platser som det stod i vinstreglerna, men nu vann jag en summer million och då stod det 10 platser men när jag anmälde mig till tuneringen så var det bara fem??

 

MVH

Annie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även på den Summer Million har det smugit in sig ett fel eftersom det står 10 garanterade seats, men klienten enbart visar 5. Är han som rättade det förra gången på semester?

 

Håller med de flesta ang problemen på Partypoker, sena svar från support som oftast skickar vidare för att de inte kan svara på frågor man har, och jag funderade också på dessa spring million, summer million, winter million, har ni ändrat pris från 10 till fem platser för när jag vann spring million som ställdes in flera gånger men till slut så kördes, då var det 10 platser som det stod i vinstreglerna, men nu vann jag en summer million och då stod det 10 platser men när jag anmälde mig till tuneringen så var det bara fem??

 

MVH

Annie

 

 

Jag har kollat in i detta och har meddelat rätt instans så vi får se vad som händer nu, väntar på svar i detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Såg att dom uppdaterade både svenska och engelska varianten den här gången. Tjuvkikade dock på den danska bara för att få en känsla av hur mycket det "råkade" smyga sig in 10 trots att det bara är 5 som finns. Ett seriöst misstag borde rimligen ha inneburit en stor ursäkt och att man städar ordentligt framför sin dörr. Så var ju inte fallet riktigt ...

http://dk.partypoker.com/promotions/summer-million.html

 

Orkar inte ens titta på dom andra språken.

 

I samma veva kan jag ju passa på att klaga på det påfundet att Partypoker har popups som kommer upp i klienten om man inte har spelat på ett tag. Himla störande om man inte har för avsikt att spela. Varför inte bara låta klienten vänta på att man vill använda den istället för att jaga poker-spelarna med dessa krystade påfund.

 

Hej hopp alla glada!

 

Jag har kollat in i detta och har meddelat rätt instans så vi får se vad som händer nu, väntar på svar i detta.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Såg att dom uppdaterade både svenska och engelska varianten den här gången. Tjuvkikade dock på den danska bara för att få en känsla av hur mycket det "råkade" smyga sig in 10 trots att det bara är 5 som finns. Ett seriöst misstag borde rimligen ha inneburit en stor ursäkt och att man städar ordentligt framför sin dörr. Så var ju inte fallet riktigt ...

http://dk.partypoker.com/promotions/summer-million.html

 

Orkar inte ens titta på dom andra språken.

 

I samma veva kan jag ju passa på att klaga på det påfundet att Partypoker har popups som kommer upp i klienten om man inte har spelat på ett tag. Himla störande om man inte har för avsikt att spela. Varför inte bara låta klienten vänta på att man vill använda den istället för att jaga poker-spelarna med dessa krystade påfund.

 

Hej hopp alla glada!

 

Jag vet att de går igenom alla språk och vissa kan ta längre tid eftersom de kanske inte har någon som kan översätta på stubben. Alla skall vara uppdaterade.

 

Vad det gäller popups i klienten så behöver jag veta lite mer om vad för popup det är och vad de promotar, annars vet jag inte vilken avdelning det är som har hand om det. Gäller det popups i allmänhet eller är det en specifik som kommer upp onödigt många gånger?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har ni tagit bort 10-20+ -borden eller e det något tekniskt strul?? :shock:

 

Vi har under eftermiddagen och förmiddagen idag gjort lite förändringar i vårt utbud av turneringar vi erbjuder.

 

We have removed some of our super high stake games, this decision has been taken to make improvements to our poker ecology and in our players best interests. We believe this change will improve the action at our tables and is in the best interest of the poker room as a whole.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...