Gå till innehåll

Kvala in tilll det första eventet för iGame Open här!


24hPoker

Recommended Posts

Som jag har nämnt tidigare så drar vi igång en ny LIVE turnerings serie som kommer att heta iGame Open.

 

Första stoppet blir mellan den 18 - 22 Januari i Tallin, Estland och förutom main eventet där inköpet ligger på €900 så kommer det att erbjudas Kina poker turneringar, omaha turneringar och annat kul på plats.

 

Vi har massor med olika sattelliter igång där du kan kvala in till det första eventet i Januari.

 

Kika här för mer info om hur du kan kvala in.

 

Sedan tidigare så har jag även nämnt dessa två alternativ på hur du kan kvala in. Se här och här.

 

Lycka till!

 

Vänliga hälsningar,

 

Sami Kurvinen

Affiliate manager

iGame Ltd / 24hPoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej TGrinder,

 

Kul att höra att det är uppskattat! :)

 

Jag håller även med dig om att det är kul att vi kan ordna live events som dom flesta kan ha råd att spela som alternativ till alla dyra turneringar som finns idag. Det kommer att anordnas mycket annat kul på plats sen så om du lyckas ta dig dit så lovas en riktigt rolig upplevelse.

 

Vi håller fortfarande på att planera vart dom andra turneringarna kommer att hållas men riktigt trevliga destinationer kommer det att bli sen framöver.

 

Så fort jag har mer information om detta så kommer jag att meddela er här om våra planer.

 

Lycka till och hoppas att du kan kvala in till det första eventet i Tallin, Estland i Januari genom våra många sattelliter.

 

Vänliga hälsningar,

 

Sami Kurvinen

Affiliate manager

iGame Ltd / 24hPoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...