Gå till innehåll

Månadsresultat november 2011


Esactun

Recommended Posts

värt

 

38762896.jpg

 

Ta två veckor off. Finns en stor chans att du omedvetet har börjat göra misstag som du inte gjorde för några månader sen när du verkligen krossade nivån.

 

Är du säkert värd också mtp hur många händer du har köttat in.'

 

Edit: Trodde jag hade klickat in i din dagbok...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ta två veckor off. Finns en stor chans att du omedvetet har börjat göra misstag som du inte gjorde för några månader sen när du verkligen krossade nivån.

 

Är du säkert värd också mtp hur många händer du har köttat in.'

 

Edit: Trodde jag hade klickat in i din dagbok...

 

Jag har funderat på det, känns inte som att allt står rätt till när jag är be över senaste 5 månaderna. har dock börjat gå igenom mitt spel rejält, det är väll så dags nu.

 

2 veckor vet jag inte om jag klarar av, även fast jag vet att det är ett riktigt bra råd..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har funderat på det, känns inte som att allt står rätt till när jag är be över senaste 5 månaderna. har dock börjat gå igenom mitt spel rejält, det är väll så dags nu.

 

2 veckor vet jag inte om jag klarar av, även fast jag vet att det är ett riktigt bra råd..

 

klarar du av att grinda i 5 mån klarar du säkert två veckor utan även om det låter tufft ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...