Gå till innehåll

WSOP 2005: Drömfinalbord?


Sommar

Recommended Posts

  • Svars 116
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Storåkers, Sehlstedt samt Betner. Sen 6st randoms som ingen någonsin hört talats om som kvalat in för $40 på nätet via en supersat på stars. (Förutsätter att det är wsop vi pratar om)

 

Eller varför inte någon som kvalificerat sig för 0$ på pokerstars...:D, som mig. Jag vet att gdaily skulle bli glad i allafall...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drömfinalbordet ser naturligtvis ut så här :

 

Gus, Doyle, Ivey, TJ, Lennaard, Laak, Negreanu, Chan -

 

Också får man naturligtvis inte glömma Karl Möller (som araben redan har presenterat) - som med sin enastående taktik kommer plocka dem alla. En tionde "lirare" får dessutom plats vid bordet, nämligen Möllers egen Tiger, denne dock inte på stol, utan i Möllers jackficka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hellmuth: K :spade: 3 :spade:

Möller: A :heart: A :club:

 

Flop: A :diamond: A :spade: 4 :spade:

Turn: 5 :spade:

River: 2 :spade:

 

Vore väl ännu roligare - Hell-mouth floppar nötfärgdraget, och lyckas dra ut fyrtalet. Phil som "aldrig" har någon tur (If there was not any luck in this game, I would win them all)...

 

Jag tror nog Möller skulle vara glad ändå :-). Men Phil skulle bli hånad rätt ut i alla fall...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Phil Hellmuth: Q :club: Q :heart:

Karl Möller K :diamond: 3 :spade:

 

Flop: 2 :heart: 7 :spade: K :heart:

 

Phil tar sig för huvudet och stönar. Karl ser obrydd ut.

 

Turn: K :spade:

 

Phil: "Why does this only happens to me!! Guess some people like beeing 3:1 underdog! :( "

 

River: Q :spade:

 

Justice!! Phil tar sitt 10:e bracelet och vinner förstapriset på $20 milj dollar!

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gdaily: hehe, ja, det kanske skulle få Hellmuth att hålla tyst om bad beats i alla fall... men jag tror knappast att han skulle gå all-in mot Möller med K3s...

 

Allvarligt talat så är nog de spelare jag håller mest på... hm... tja, folk från 2+2 forums som jag känner som schyssta killar som skriver smarta inlägg. Och så svenskarna, förstås.

 

Vad gäller kändisarna så vore det väl kul om Seidel vann, så att han slipper dras med finalhanden mot Chan resten av livet... och ärligt talat vore det ju en grym story om Hellmuth vann (säga vad man vill om honom).

 

Sen hoppas jag att Moneymaker kommer hyfsat högt, för jag stör mig på alla som pratar om att han inte kan spela överhuvudtaget etc. Visst, han tillhör inte den absoluta toppen, men han har faktiskt en del höga placeringar efter WSOP och han spelade grymt bra när jag såg honom i WPT dä han kom tvåa efter Phil Gordon i nån NLHE-turnering. (Jämför med Robert Varkonyi som inte har cashat i en enda stor turnering efter sin vinst i WSOP.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Marcel Luske (Underhållning!)

 

Daniel Negreanu (Rätt rolig att se på, kan prata rätt bra)

 

Mike Matusow (Behöver ingen förklaring)

 

Doyle Brunson ("Doyle brings such a feeling of honour to this game")

 

Johnny Chan (Så snygga skjortor!)

 

Sam Farha (Riktigt rolig att se på, skön stil)

 

Gus Hansen (Rolig att se på även han, lär kunna ha rätt roliga konversationer med Farha)

 

Pamela Anderson (Topless självklart, istället för Raymers procedur med att sätta på sig glasögon inför varje hand, lägger hon sin BH som en cardprotector över korten i varje hand hon är inblandad i)

 

Arnold Schwarzenegger (Att höra honom säga "I'm all in" - Det är underhållning ... Kan jag tro)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gdaily: hehe, ja, det kanske skulle få Hellmuth att hålla tyst om bad beats i alla fall... men jag tror knappast att han skulle gå all-in mot Möller med K3s...

 

Allvarligt talat så är nog de spelare jag håller mest på... hm... tja, folk från 2+2 forums som jag känner som schyssta killar som skriver smarta inlägg. Och så svenskarna, förstås.

 

Vad gäller kändisarna så vore det väl kul om Seidel vann, så att han slipper dras med finalhanden mot Chan resten av livet... och ärligt talat vore det ju en grym story om Hellmuth vann (säga vad man vill om honom).

 

Sen hoppas jag att Moneymaker kommer hyfsat högt, för jag stör mig på alla som pratar om att han inte kan spela överhuvudtaget etc. Visst, han tillhör inte den absoluta toppen, men han har faktiskt en del höga placeringar efter WSOP och han spelade grymt bra när jag såg honom i WPT dä han kom tvåa efter Phil Gordon i nån NLHE-turnering. (Jämför med Robert Varkonyi som inte har cashat i en enda stor turnering efter sin vinst i WSOP.)

 

Jämför med att ingen pratar om honom heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Marcel Luske (Underhållning!)

 

Daniel Negreanu (Rätt rolig att se på, kan prata rätt bra)

 

Mike Matusow (Behöver ingen förklaring)

 

Doyle Brunson ("Doyle brings such a feeling of honour to this game")

 

Johnny Chan (Så snygga skjortor!)

 

Sam Farha (Riktigt rolig att se på, skön stil)

 

Gus Hansen (Rolig att se på även han, lär kunna ha rätt roliga konversationer med Farha)

 

Pamela Anderson (Topless självklart, istället för Raymers procedur med att sätta på sig glasögon inför varje hand, lägger hon sin BH som en cardprotector över korten i varje hand hon är inblandad i)

 

Arnold Schwarzenegger (Att höra honom säga "I'm all in" - Det är underhållning ... Kan jag tro)

 

Håller med om Sammy Farha, han ser verkligen ut som en italiensk mafialeader. Så poker it can get!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...