Gå till innehåll

Poker i Phuket.


mrface

Recommended Posts

Vilket hotell i Phuket har stabilast Internet? Finns det någon bra sticka att köpa som funkar stabilt? Är med en till pokerspelare, är det kanske bättre att hyra en lägenhet för att få så bra internet som möjligt?

 

Är på bali nu och internetet är hur dåligt som helst så vi måste röra på oss. peace and love nabbes/longpie.

 

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara tala av min egen erfarenhet, vart i Patong beach (Phuket) två gånger och bott på ett hotell som ligger mitt i jungceylon centrum (ett shopingcenter), vilket verkligen är så centralt man kan komma. Ligger precis intill huvudgatan i patong där allt händer. 5-stjärnigt och internet funkade jättebra under min vistelse där.

 

Ska ni bo lite mer på viscan/mindre ort än patong vet jag inte hur stabilt internet där.

 

http://www.millenniumhotels.com/th/millenniumpatongphuket/attractions/jungceylon_shopping_complex.html

 

Länk till hotellet jag bodde på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket hotell i Phuket har stabilast Internet? Finns det någon bra sticka att köpa som funkar stabilt? Är med en till pokerspelare, är det kanske bättre att hyra en lägenhet för att få så bra internet som möjligt?

 

Är på bali nu och internetet är hur dåligt som helst så vi måste röra på oss. peace and love nabbes/longpie.

 

:-)

 

E15 visste väl något prisvärt med bra internet i patong?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick hjälp av en annan snubbe, tack alla för svar o engagemang

 

blir serenety hotel, började med 5 nätter för o testa internetet fullt, är det nöt blir vi nog kvar där!

 

om nån är i phuket kom förbi o säg hej :)

 

 

/thread!

 

Ser riktigt nice ut, dock helt åt helvete för långt ifrån Patong.Face it är där man kommer att spendera mer än hälften av tiden hursom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...