Gå till innehåll

Sabbat min HM?


FreddeRud

Recommended Posts

Förr har Holdem Manager missat att importera någon pot här och där från svenska spel men det har aldrig varit något direkt problem utan något man fått leva med.

 

Härom veckan skaffade jag helt ny dator. Sparade HH från gamla datorn på vad jag trodde var ett vettigt sätt. Sparade allt i HMArchive och från history-mappen där svenska-spels händer sparas, och importerade sen detta på den nya datorn. Nu är allt knasigt.

 

- Under dagens session importerades 410 händer. Det gav +A kr enligt "Hands"- och "Reports"-tabbarna vilket stämmer överrens med kontohistoriken på svenska spels hemsida. Enligt "Sessions"- och "Graph"-tabbarna gick jag dock +B kr vilket skiljer sig enormt mot A kr. Dock står det överallt att 410 händer spelades!

 

- Kollade igenom hur jag låg till över alla händer och samma problem där. "Hands"- och "Reports"-tabbarna säger att jag ligger plus mindre än vad "Sessions"- och "Graph"-tabbarna säger.

 

Detta har aldrig skiljt sig förut. Misstänker att en del händer kanske kan ha dubblerats vid importen? Bara en gissning dock...

 

Är det någon som har en aning om och i så fall hur man löser detta?

 

 

 

Fredde

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...