Gå till innehåll

SVS CG Regs: 0,5/1, 1/2 och 2/4


fecht

Recommended Posts

Fiskstämpel är jättedåligt före jag-sitter-halva-dagarna-och-hoppas-på-action-nivåer. Är ett sånt där missförstånd jag tänkt mycket på men jag kommer verkligen inte på hur så många kan tänka så fel.

 

Spelar man bra så skadar inte en fiskstämpel. Slaskar man runt som dig så är det inget vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 204
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Åh, det här var intressant. Utveckla gärna ditt resonemang. Åt alla håll - jag begriper nämligen inte din logik i någon riktning, men är å andra sidan fisk och här för att lära.

 

Jag gillar hur Trillske alltid använder 100ord för o beskriva katt eller hund. Jag gillar även hur han verkar besitta lika mycket intelligens som en stenad gymnasie-tonåring på crack, men skrivkraft som en bananbåt kåta aftonhoran skribenter, också på crack obv. Fast ska inte klaga, måste även påstå att jag älskar dig Trillske, tycker vi bör införa nån form pf-titel tillägnad dig under namnet KungTrillske. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad håller getthem på med alltså, måste vara det moderna samhällets största fråga? :)

Vad/vem är getthem?

 

hankie123: Syftar du på posten över dig så NM.

 

Är det ett inlägg i debatten "är posta vinnande graf +EV" så tror jag det är fler fördelar än nackdelar för Carlén att visa att han är vinnande reg och slippa lite heat från de som läser tråden (som man får anta vara lite över skicklighetssnittet på micro om de bemödat sig att hitta hit).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det var ganska obv att jag syftade på posten ovanför mig.

Ok. Jo, jag såg pilen men i o m att jag:

1. Inte känner igen "getthem" från SVS micro

och

2. Inte ser hur reeve68 lyckas outa ngn i sin post genom att bara nämna ett nick(?), så var det inte obv för mig :-) Ber om ursäkt.

 

Spelar du själv på SVS? Vad nickar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...