Gå till innehåll

SVS CG Regs: 0,5/1, 1/2 och 2/4


fecht

Recommended Posts

Hej Vänner!

 

1. Vilka är ni som är läser här, så jag kan hålla mig undan från er?

2. Vad har ni för reads på mig?

3. Ge mig tips på hur jag kan utvecklas, vilka är mina starka resp. svaga sidor?

4. Kan ni sluta tura någon gång så att jag får levla upp snart?

 

Har ni några frågor själva?

 

Gl vid borden.

 

MVH

Fecht

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 204
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej Vänner!

 

1. Vilka är ni som är läser här, så jag kan hålla mig undan från er?

2. Vad har ni för reads på mig?

3. Ge mig tips på hur jag kan utvecklas, vilka är mina starka resp. svaga sidor?

4. Kan ni sluta tura någon gång så att jag får levla upp snart?

 

Har ni några frågor själva?

 

Gl vid borden.

 

MVH

Fecht

 

1. sven i äng

2. vek

3. tror på turen

4. aldrig

 

/sven i äng

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. sven i äng

2. vek

3. tror på turen

4. aldrig

 

/sven i äng

Hej sven i äng!

 

1, 4. Det gör mig ledsen att du inte kommer att sluta tura mot mig. Lyckligtvis har jag hittills lyckats hålla mig undan från dig för jag känner inte igen ditt nick som sven i äng men det kanske inte är ett aktivt nick?

 

2. Ska försöka ta mig till SD oftare mot dig om jag mot förmodan sätter mig vid ditt bord. Tack för tipset!

 

3. Menar du att min tro på turen både är till min för- och nackdel? Inser att det är lite för många svarsalternativ på denna fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Vänner!

 

1. Vilka är ni som är läser här, så jag kan hålla mig undan från er?

2. Vad har ni för reads på mig?

3. Ge mig tips på hur jag kan utvecklas, vilka är mina starka resp. svaga sidor?

4. Kan ni sluta tura någon gång så att jag får levla upp snart?

 

Har ni några frågor själva?

 

Gl vid borden.

 

MVH

Fecht

 

Hej Fecht!

 

1. Jag spelar under MADIE, fwiw.

2. Inga vidare reads tyvärr

3. Nöt vids/artiklar, analysera sessions och alternativ skaffa coach. Vet inte riktigt nåt om dina starka/svaga sidor, kanske dra ner på 3b call%. Samt kika lite på PFR/VPIP ration :-)

Och slutligen, JAG TURAR ALDRIG! :twisted:

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Fecht!

 

1. Jag spelar under MADIE, fwiw.

2. Inga vidare reads tyvärr

3. Nöt vids/artiklar, analysera sessions och alternativ skaffa coach. Vet inte riktigt nåt om dina starka/svaga sidor, kanske dra ner på 3b call%. Samt kika lite på PFR/VPIP ration :-)

Och slutligen, JAG TURAR ALDRIG! :twisted:

 

Lycka till!

Tjena Madie!

 

Tack för tipset. Har spelat några händer mot dig och lyckats bluffa bort minst ett inköp när du floppade nåt monster i en 3B pot. Du synade förmodligen mot odds men jag kommer inte ihåg ;-) Kul att få hjälpa till förstås. Jag kommer fortsätta att undvika dig tills mina vinterklonkskillz börjar rinna till när det lackar mot jul...

 

GL! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Vilka är ni som är läser här, så jag kan hålla mig undan från er?

2. Vad har ni för reads på mig?

3. Ge mig tips på hur jag kan utvecklas, vilka är mina starka resp. svaga sidor?

4. Kan ni sluta tura någon gång så att jag får levla upp snart?

 

Har ni några frågor själva?

 

1. håller mig redan undan från dig / baros

2. att du tiltar mig och inte fegar när jag kör "kukmätarpoker" =)

3. länge sen ja spela mot dig tror ja , spela tightare (fegare) mot tiltade motståndare bör jag göra iaf, du med?

4. ok

 

ja jag har en fråga, kör 0,5/1 nu ska snart upp ett snäpp , vilka spelare kommer göra mig tiltad? (dvs vilka är duktiga LAG:s på dessa nivåer) hörrs hej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka anser ni är de bästa och sämsta regsen på resp. Nivå, låt säga 0.5/1 -> 5/10?

 

Är väl rätt stor skillnad på regsen på tex 5/10 och 0.5/1...

 

regs på 5/10 kan ju spela sin lägstanivå där o spela upp till 25/50, rätt stor skillnad på dom o 1/2 regs.. Du märker rätt fort vilka som är bra och inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl rätt stor skillnad på regsen på tex 5/10 och 0.5/1...

 

regs på 5/10 kan ju spela sin lägstanivå där o spela upp till 25/50, rätt stor skillnad på dom o 1/2 regs.. Du märker rätt fort vilka som är bra och inte

 

Jo självklart, men alla har väl ändå en uppfattning om vilka man tycker är bättre än andra.

 

Vore ganska kul att höra vad folk tycker, och vilka man skall passa sig. De som lirar tex. 1/2 ska ju bara skriva om 1/2 regs osv, menar alltså inte att en 1/2 grinder ska sitta och gissa om vem som slaktar 5/10.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Baros! Vi har spelat på ganska underhållande bord ihop :-) Det är uppfriskande med någon reg som spelar oortodoxt. Tycker du borde jobba mer på att klonka när du väl tiltat upp någon dock. Sett folk trycka riktiga fantasihänder mot dig och sen dra ut. Kanske såna händer du refererar till när du säger att vi båda borde tighta till oss i de lägena. Stort lycka till :-)

 

anderslol: Spewtiltmongo, hehe? Du verkar stabil tycker jag, aggressiv iaf hittills mot mig. Sen att folk har fina bilder ibland när de viker övriga 95 % av sin range är ju inget att göra åt. En av få riktiga TAG:ar på lägre nivå. Önskar dig bara lagom mycket lycka till eftersom du har tightheten på din sida :-)

 

Starfitter: Du spelar nog för högt för mig än så länge, har aldrig sett dig. Gl.

 

Lolomgsiick: På de nivåerna jag spelar har mmvisst haft helt osannolika setupskillz mot iaf mig och är den spelare jag sprungit livssämst mot plus att han är bra. Han har vandrat upp nu tror jag. Vem är du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CaH: Jag tror inte att jag har spelat så mkt mot dig(?) men jag hoppas att du fått en dos av mina skillz. Har dig som "verkar stabil. förmodligen fisk" :-D Menlös note, vet inte varför jag skrivit det. Ibland får folk den om de köper in fullt men sen inte fyller upp när de torskar men jag har ingen aning om det stämmer för dig, hehe...

 

Baros: Typiskt fiskigt att inte dra nytta av forumet fullt ut :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När ja Lirade 1/2 minns ja att de va nån som nickade andreas_10 eller nått sånt som va ganska vass. GRINDER lirade på den tiden 0.5/1 och nu senaste har ja sett honom på 2/4, dock inte fått nån speciell uppfattning om huruvida han spelar.

Enligt säker källa ska Obvspeltorsk stejk krossa ganska hårt på 1/2. Efter en snabb titt in i Carlssons dagbok verkar han onekligen dominera, som sagt inte mött honom utan bara av grafer att döma (semi fiskigt, ja vet).

 

På 2.5/5 hör väl adi-Inter och rebellion till bland de bättre. Även fast jag ännu inte kommit underfund med om rebellion är en bra aggressiv reg eller en spewtard. Gärna lite input där. Vill inte ens kommentera 2/4 då de kan va bland den äckligaste nivån som finns, där hittar ni de allra tightaste regsen.

 

 

 

Kan ha missat nått eller ha helt fel, men de är väl min åsikt åtminstone i nuläget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

<HotSpur>

AA-All-in!

AcidBanana

across

adi_inter1

Bakispokes

Bewe

blm

Bo-Hane

braXorrrr

Chofritz

Demi

Duomar

dåligpanda

Eddor

fruits0da

G.Blanche

Grodlår

geller

H[a]LLoN

Hamburgare

HeroinHero

hovmästarn

jossan

Jonko

klättermus

kul spel

lolpoverty

macazz

mattzwei

MåBraBara

n00bwinner

najvik

nalle[noparse]:)[/noparse]

nollkoll

Nubben2

nyQQQQ

pemiem

Pkrmon

PokerjaevL

riccardo

Sania

SneakyJack

Stefan_E

Suffercity

suxelp

sooopan

stray cat

TILTMODE

TJQKA

tomasjevsk

Xarsion

Ätakakan

 

 

 

samtliga ovan är fiskar 8-) 8-) 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

<HotSpur>

AA-All-in!

AcidBanana

across

adi_inter1

Bakispokes

Bewe

blm

Bo-Hane

braXorrrr

Chofritz

Demi

Duomar

dåligpanda

Eddor

fruits0da

G.Blanche

Grodlår

geller

H[a]LLoN

Hamburgare

HeroinHero

hovmästarn

jossan

Jonko

klättermus

kul spel

lolpoverty

macazz

mattzwei

MåBraBara

n00bwinner

najvik

nalle[noparse]:)[/noparse]

nollkoll

Nubben2

nyQQQQ

pemiem

Pkrmon

PokerjaevL

riccardo

Sania

SneakyJack

Stefan_E

Suffercity

suxelp

sooopan

stray cat

TILTMODE

TJQKA

tomasjevsk

Xarsion

Ätakakan

 

 

 

samtliga ovan är fiskar 8-) 8-) 8-)

 

samtliga dina multikonton??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyp...

 

//imSåsen

 

 

edit: Förövrigt va fan tycker ni om MOEDARN? Tycker han är svin dålig men aldrig vunnit mot honom sen han gick upp på 05-1

Hehe...

 

in-mé-såsén: Jag är också back mot honom. Lyckades behärska mig och cutta my tiltlosses med en ragequit efter att han turat in en RR färg för cirkus för 250 bb. Det är bara att älska 0,5/1 :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...