Gå till innehåll

Nej nu jävlar


Maximizer

Recommended Posts

Hallå mina vänner!

Jag tänkte fråga om råd, jag vill börja spela på seriös nivå och försörja mig själv på poker. Men jag vet inte ifall jag är tillräckligt bra, för grejen är när jag spelar mot mina kompisar så vinner jag alltid. Vi brukar vara 5-6 pers varje gång, och dom alla tycker jag är skit bra. Förresten så är jag bara en elev som är på den Stores poker get together som han berättade om i förra inlägget.

Ja, jag får logga in på hans namn....vilket orkan den mannen är.

 

Men nog om miraklet. när mina kompisar sa att jag är skit bra på poker så började jag spela mer på facebook och vann jätte mycket. Jag vann en väldigt mörkhyad man som var min hjälpande hand (det var en sidepot bet jag hade med en afrikan angående hans syrras tillgänglighet).

 

Det här går ut till alla mina polare som hamnade i jidder mot några grabbar från tullinge. Mina shunos stog och tuggade, ajt bri?!?! Jag har många talanger som ni märker. Jag kan spela blatte men även en sovande björn som snarkar: khaaapiisshhh khaaaapishhhh. Andas in med näsan så får ni fram ljudet.

 

Nej nu måste jag röra på mig. Ska nämligen ut och äta middag med Miraklet, dricka lite vin och bara ha det lite mysigt. Finns en student i vår klass som heter Emil, han är också ute efter Miraklet, men ikväll är min kväll. Min tur att rida av honom.

 

Men alla dom tycker att min poker är jätte bra. Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte har en åsikt eller ska bidra till tråden, svara inte!

Jag vill utvecklas med poker och bli bra.

Om du inte vill hjälpa mig så fine! Men då behöver du inte heller yttra dig och vara negativ.

 

Jag vill komma i kontakt med bra poker spelare som har jobbat sig hela vägen upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte har en åsikt eller ska bidra till tråden, svara inte!

Jag vill utvecklas med poker och bli bra.

Om du inte vill hjälpa mig så fine! Men då behöver du inte heller yttra dig och vara negativ.

 

Jag vill komma i kontakt med bra poker spelare som har jobbat sig hela vägen upp.

 

Är detta en tråd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är kanske lite annorlunda. Jag skriver annorlunda och uttrycker mig på ett ovanligt sätt. Men jag menar bara väl och jag har ambitioner att bli en väldigt bra poker spelare. Men jag vill gärna få stöd från er!

 

Om ni hjälper mig med vissa grejer så kan jag förklara för er hur man raggar upp brudar(in på nätet som ni kanske tänker på).

Stöt inte bort mig, jag vill gärna vara en del av den här poker kretsen ni verkar ha skapat här. Jag är en hygglig kille med intressanta åsikter angående det mesta. Jag briljerar inom kontroversiella topics.

 

Men jag tror vi har mycket gemensamt och vi kommer ha underbara diskussioner i framtiden.

Jag är på sätt och vis som Zlatan - bara missförstådd.

Så prata lite med mig så kommer ni nog märka att jag är en hel skön lirare.

Som jag nämnde tidigare, ni verkar som ett störtskönt gäng, och jag ser fram emot att spendera vinterna med er.

 

Så presentera er och inled en konversation med mig. Den här tråden ska bli epic.

Nej nu ska jag möta ett par polare i city och dricka lite cappuccino.

Sköt om er så hörs vi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postat 05:07! Morgonpigga polare?

 

Har du börjat lira nått?

 

Jag funderade på om jag skulle syna 3bet och pumpa turn för att vidare öka chanserna lite att jag får in hela hans stack men kom på att folk bara shovar loss i såna där lägen och att det inte finns något bättre tillfälle att få in det när man sitter med le nutz . Tråkigt att han rivrade 3outarn för splitten men förlorade inte så mycket där ju.

 

Grabbed by Holdem Manager

Limit Holdem $5(BB)

($45.50)

Hero ($247)

 

Dealt to Hero J A

 

Hero raises to $10, calls $5

 

FLOP ($20) T Q K

 

bets $5, Hero raises to $10, raises to $15, Hero raises to $20, raises to $25, Hero raises to $30, raises to $35, Hero raises to $40, calls $0.50 (AI)

 

TURN ($91) T Q K K

 

RIVER ($91) T Q K K A

 

shows J 8

(Pre 27%, Flop 6.5%, Turn 3.4%)

 

Hero shows J A

(Pre 73%, Flop 93.5%, Turn 96.6%)

 

wins $45

Hero wins $45

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såååja!! Fick en jäkla rushgood direkt med en megafisk som spelade sitt tvåpar imbaaggro (4bettade river med K9 på brädan K49JA vs mina QT ) och slutade +700$ på kontoret och back -500$ först hemma då. Vill egentligen gå till donken och beställa lite goa hot wings men sitter en kille som spelar 96/20 efter 25 händer så jag läser lite om PCA och isildur1 tills han sticker.

 

Vore verkligen roligt att dra och åka på lite live events och bara spela cashgame. Är ju kul o resa och vore nice att dra utomlands för lite grind. Kanske inte borde spela när turneringarna är igång iofs. Måste åka till italien och grinda där t ex . Antagligne måste jag bli duglig på NL först då, får la lästa lite på flyget kanske .

 

Thailand verkar förresten bli av, jag känner mig hyfsat okrossbar och trots att jag är back lite i januari så känner jag att det kommer bli en awesome pokermånad så jag siktar in mig på att resa iväg typ runt den 23e.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt. Jag har gjort det igen. Jag vet inte varför jag gör det.

Ibland så ljuger jag för att dölja mina brister, känner mig tryggare på så sätt. Folk har svårt att ta mig på allvar så jag kompenserar det på mitt eget sätt.

Jag vill jättegärna vara en del av era diskussioner och visa mina underskattade kunskaper.

 

Men jag blir bara glad när någon citerar mig och svarar, jag känner mig levade!

Så skriv tillbaka så kan vi ha en diskussion om något. Jag har alla möjliga intressen så det är bara att skriva något. Jag är NHL fanatiker och följer fotboll lite halvt sådär. Jag brukar röka på med mina polare och skriva massa grejer, vi har kul på det sättet, massa internetbus som vi kallar det. Vi är 3 personer och vi har 3 olika karraktärer. Jag är den normala som skriver sköna saker. Dom 2 andra skriver om massa flummig skit. Så om denna post blir udda, då ska ni veta att någon av dom har hoppat in.

 

Jag ska ut och jogga snart.

Jag är morgonuggla lol som min kompis Jens brukar säga.

 

 

Nu måste jag iväg. Oraklet ropar in mig, inatt ska jag smörja in hans fötter i olivolja. Hoppas verkligen han väljer mig, det skulle betyda hela världen för mig. Min mamma älskar honom. Hoppas jag får rosen till hans hjärta. Orakel spektal som jag kallar honom. Den Enorme börjar bli irriterad nu, adjö!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tribiddilalla tridahala, titta vem är det som tar?

Denna dikt vart skriven i uppsikt

av en vis man som i sitt liv bara läst en dikt.

Men han är duktig!

 

Kalla mig Spike. Jag är den amerikanskfilm "coola" killen. Ni vet som tagen ur en 80-talet film där jag åker med min skateboard när en rektor får för sig att jaga mig för att han vill att jag ska sitta i detention medan jag egentligen bara satt och konversera med mackans kompis som åkt från Sydney till Dalarna för att hitta sann kärlek vilket leder mig in på en ganska så lustig historia om just den här romansen som höll på i drygt en två veckor innan den tog slut.

 

Spike's out! Surfs up dudes

 

- Spike 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du något favoritlag i NHL?

 

Tre sidorna av oss har olika lag.

 

Den lugne och vettige håller på Toronto.

 

Den cool Spike håller på Chicago (han är mest en tabbelbög).

 

Den Enorme Oraklet fanaten håller på Wings.

 

Du håller på Boston antar jag.

Damn you guys for Tyler Seguin :P

Han verkar bli en fin fin spelare.

Den lugne som skrev det här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre sidorna av oss har olika lag.

 

Den lugne och vettige håller på Toronto.

 

Den cool Spike håller på Chicago (han är mest en tabbelbög).

 

Den Enorme Oraklet fanaten håller på Wings.

 

Du håller på Boston antar jag.

Damn you guys for Tyler Seguin :P

Han verkar bli en fin fin spelare.

Den lugne som skrev det här.

 

Hehe okej. Jo det har du rätt i :)

Verkligen skön start för Seguin, kul att se!

Gillar också Toronto & Chicago, mycket fin hockey av Chicago

hittills i säsongen och Toronto har ju Kessel, ska bli en spännande säsong.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det för dig? Blir det något spelande?

 

Det går bra! Jag bestämde mig för att göra en insättning på 100 euro. Pokerstars blev det. Jag provade spela play money på exakt alla klienter, varenda en alltså, runt en 156 eller så, vilket är en roliga siffra då Kerstin hade ältat på om ett äpple som hade en mask i den efter att den legat där och ljummat i femtio år.

 

Så till slut föll valet på http://www.pokerstars.com. En underbar sida. Det stora Oraklet som säger "oroa dig inte" när han smeker mitt lår är redan en av de största där. Han äger i princip sidan. Jag ber han att få följa med till kontoret men det händer aldrig men han kommer alltid hem trött med en McDonaldskasse i handen vilket får mig att misstänka att han bara lju... ICKE HÄDA! ICKE HÄDA!

 

Den Store är en magnifik pokerspelare. En elegant sådan. Jag tar tillbaka att jag tvekade på honom. På detta sätt förlåter han mig. När jag insett mitt misstag. Förlåt Du Store.:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...