Gå till innehåll

Vilket pokerprogram ska jag använda?


dafvor

Recommended Posts

Tja

 

Har spelar poker i några år och har många gånger hört talas om dessa pokerprogram.

 

Verkar som om det finns en del ute på marknaden. Känner till Holdemmanager 2 och pokertracker. Vilket program tycker ni jag ska börja använda mig av?

 

Jag spelar på Microgaming-Ladbrokes (nl40-nl100 och smallstakes-mtt) så det måste funka där

 

Vilket av alla dessa är bäst och vilket är enklast att lära sig?

 

Måste man köpa dem "nya" eller kan man ladda ner crackade versioner?

 

 

Tack på förhand:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

holdemmanager. men det säger jag bara för att det är det jag använder. har ärligt talat ingen aning om pokertracker är bättre eller sämre, men gissar på att det är en smaksak. finns folk här som säljer licenser så att det iaf blir lite billigare. leta upp schumme, han var iaf öppen för någon vecka sedan, har du tur så har han inte sålt sin holdemmanager licens än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag säger pokeroffice, för att jag är färgad och för att jag menar att det är ljusår mycket användarvänligare än HM.

 

Mvh JaghartestatHM,PTochPO

 

Samma här, helt enkelt för att det är programmet jag är van vid. Jag är inte jätteinsatt i övriga program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag säger pokeroffice, för att jag är färgad och för att jag menar att det är ljusår mycket användarvänligare än HM.

 

Mvh JaghartestatHM,PTochPO

 

Efter att inte fått ordning på HM 2 trial är jag beredd att hålla med. I begynnelsen av min pokerkarriär laddade jag ner pokeroffice. Så småningom gick jag över till pokertracker och trodde det skulle vara bättre. Men åtminstone filterfunktionerna för efteranalysen var avsevärt bättre i pokeroffice. Nu har jag efter flera års uppehåll börjat med lite micro stakes och försökt börja med HM 2 men det verkar skita sig. Jag skall nu testa pokeroffice igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...