Gå till innehåll

November nine


Dragge40

Recommended Posts

  • Svars 239
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lamb höjer UTG så jag tycker nog det är lite tunt, inte dåligt på nåt sätt dock.

 

Aha, det var UTG. Då är det väl hugget som stucket, 50/50 typ. Lamb har nog inga problem med att öppna med svagare händer UTG, lägg dessutom till alla par som gör det till en flipp.

 

Hur går det, nån mer som åkt ut, action?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, det var UTG. Då är det väl hugget som stucket, 50/50 typ. Lamb har nog inga problem med att öppna med svagare händer UTG, lägg dessutom till alla par som gör det till en flipp.

 

Hur går det, nån mer som åkt ut, action?

 

Makiievsky ute, KQ mot 99 allin mot Heinz Blind vs Blind

flop KJJ :)

turn 9 :(

river 7

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va trist. Makiievsky var min favorit, hade hoppats att han hade vunnit. Bästa spelaren på bordet.

 

Gillade killen med, men det finns många bra spelare, den enda jag ogillar är Gianetti, men inte ens han är någon åsna. Skulle tycka det vore kul om Stazko fick vinna, verkar vara en stabil kille.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va hände?

 

Det fanns ett kort i leken som skulle ge den perfekta sweaten på turn, ruter tio, och exakt den som träffär. Lamb är storfavorit på floppen.

 

On the 73rd hand, American Phil Collins faced elimination against fellow American Ben Lamb.

 

Collins raised all in for 13.575 million and Lamb called from the big blind.

 

Collins had Queen of Hearts and Jack of Diamonds while Lamb had the Ace of Clubs and Queen of Clubs.

 

The flop was King of Diamonds, 5 of Diamonds and 3 of Spades, keeping Lamb in the lead. On the turn, the 10 of Diamonds gave Collins several potential outs.

 

His rooting section erupted when the turn card produced the Queen of Diamonds, giving him a flush and he took in a pot worth more than 28 million in chips. The win moved Collins into fourth place with six players left in the competition.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fanns ett kort i leken som skulle ge den perfekta sweaten på turn, ruter tio, och exakt den som träffär. Lamb är storfavorit på floppen.

 

On the 73rd hand, American Phil Collins faced elimination against fellow American Ben Lamb.

 

Collins raised all in for 13.575 million and Lamb called from the big blind.

 

Collins had Queen of Hearts and Jack of Diamonds while Lamb had the Ace of Clubs and Queen of Clubs.

 

The flop was King of Diamonds, 5 of Diamonds and 3 of Spades, keeping Lamb in the lead. On the turn, the 10 of Diamonds gave Collins several potential outs.

 

His rooting section erupted when the turn card produced the Queen of Diamonds, giving him a flush and he took in a pot worth more than 28 million in chips. The win moved Collins into fourth place with six players left in the competition.

 

Tack igen. Men, vilka är det mer som åkt ut? Six players left? Fan att mitt internet är så jävla cp att jag inte ens kan kolla på stream.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...