Gå till innehåll

Månadsresultat oktober


Opteron

Recommended Posts

 

Förstår dock inte riktigt grafen... För har inte plussat så mycket. (är amatör på hem.)

 

det är en bug för senare versionerna av HEM sedan dom la till "krSEK"

 

testa dra grafen i GBP£ så ska det bli rätt

 

skrev en post på hems forum om buggen dom har inte fixat det än

 

http://forums.holdemmanager.com/poker-site-support/120091-i-found-currency-bug-swedishsite-svenskaspel-bossmedia-network-2571-a.html

 

 

(måste logga in för att se bilderna med exempel som jag la upp)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är en bug för senare versionerna av HEM sedan dom la till "krSEK"

 

testa dra grafen i GBP£ så ska det bli rätt

 

skrev en post på hems forum om buggen dom har inte fixat det än

 

http://forums.holdemmanager.com/poker-site-support/120091-i-found-currency-bug-swedishsite-svenskaspel-bossmedia-network-2571-a.html

 

 

(måste logga in för att se bilderna med exempel som jag la upp)

 

Välj "Options" - "Settings" - "Currency settings" och ändra alla parametrar till 1.00 där, så skall de stämma sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FITTA.png

 

 

Jävla fittmånad, fittår, fittspel. Hade satsat hårt på denna månaden för att komma tillbaks till grindmode-formen, slutade med att man för första gången i livet/karriären bustar en seriös rulle (fitt-iPoker). 60K dollar under fittEV sista dagen givetvis också :evil:

 

 

 

Edit:

 

Back i pengar räknat men grymt mycket plus i livskvalitet. :h:

 

Tvärtom för mig, vilket är det enda positiva den här månaden, AHAHAHAHAHA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rätt humor poker när man ser på det kortsiktigt. du pluswhinear och ser din månad som skit. jag är supernöjd med min månad, men det enda som skiljer våra grafer är att min började 8k € ner i hålet, men totalt sett slutade 14k € upp.

 

att månadssummera är afn destruktiv, men ändå upprepar man det månad efter månad. vi är väl alla månadsknegare på ett eller annat sätt.

 

 

wfp opteron!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rätt humor poker när man ser på det kortsiktigt. du pluswhinear och ser din månad som skit. jag är supernöjd med min månad, men det enda som skiljer våra grafer är att min började 8k € ner i hålet, men totalt sett slutade 14k € upp.

 

att månadssummera är afn destruktiv, men ändå upprepar man det månad efter månad. vi är väl alla månadsknegare på ett eller annat sätt.

 

 

wfp opteron!

 

Det har jag slutat med, och tycker det funkar mycket bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FITTA.png

 

 

Jävla fittmånad, fittår, fittspel. Hade satsat hårt på denna månaden för att komma tillbaks till grindmode-formen, slutade med att man för första gången i livet/karriären bustar en seriös rulle (fitt-iPoker). 60K dollar under fittEV sista dagen givetvis också :evil:

 

 

 

Edit:

 

 

 

Tvärtom för mig, vilket är det enda positiva den här månaden, AHAHAHAHAHA

 

Så jävla kallt, bara upp en årslön för en vanlig knegare =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...