Gå till innehåll

Swedbank nere


Penils

Recommended Posts

De gjorde en FTP, tog pengarna och stack.

 

Edit: sidan är bara seg.

 

Nej. Var nyss och skulle betala pizza, men köpet medgavs ej. Gick då till bankomat, och inte heller där fick jag ut några kontanter. Kommer heller inte in på sidan.

 

edit: nej smartasses, det finns täckning. Betalade mina räkningar i förmiddags, och vet att jag är god för en pizza eller tre på kontot som är kopplat till mitt VISA :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Driftstörningar deluxe enligt kundtjänst. Framsidan laddas men att komma in på internetbanken är... nej.

 

Nej. Var nyss och skulle betala pizza, men köpet medgavs icke. Gick då till bankomat, och inte heller där fick jag ut några kontanter. Kommer heller inte in på sidan.

 

Och nej, det finns täckning. Betalade mina räkningar i förmiddags, och vet att jag är god för en pizza eller tre på kontot som är kopplat till mitt VISA.

 

Det stämmer, kortbetalningar och bankomat är nere också... Hur gjorde du med pizzan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får hoppas att det löst sig tills imorgon kväll, annars blir det svårt att köpa öl.

 

Du kan ju gå till ett lokalt kontor, old school style.

 

Aftonbladet:

 

"Vi har lokaliserat det till en uppdatering vi gjort i systemen, säger Anna Sundblad, presschef på Swedbank." LOL på det :-)

 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13849126.ab

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer, kortbetalningar och bankomat är nere också... Hur gjorde du med pizzan?

 

"Kom in nån annan gång kompis!"

 

Är ungkarl och stammis :cry::-)

 

Får se nu om man en gång för alla orkar med att bli lite vuxen och byta upp sig från bankvärldens rövhål. Förstår inte varför man stannar, men antar att det beror på att man helt enkelt inte är tillräckligt rik för att bli attraktiv för någon annan bank heller...än :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fml osv att man alltid skjuter till sista/näst sista dagarna. Måste verkligen hinna betala den :S

 

Om du betalar räkningen före 13.00 i morgon så kommer pengarna fram lika snabbt ändå. Att betala idag på kvällen gör inte att pengarna kommer fram snabbare. Så det är chill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I våran stad äre bara maestro korten som inte funkar. Mitt visa funkade galant för 15minuter sen.

Men kan däremot inte betala mina räkningar via internetbanken, kmr inte ens till inloggningen :S

 

fml osv att man alltid skjuter till sista/näst sista dagarna. Måste verkligen hinna betala den :S

 

Så Swedbank-fisken kan iaf fortsätta dega in på pokersajterna med VISA...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...