Gå till innehåll

Fd Full Tilt Poker-anställd. Ställ dina frågor


E202

Recommended Posts

  • Svars 187
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad är det du insinuerar? Skulle inte FTP vara ett attraktivt nog varumärke för att locka potentiella intressenter?

 

Möjligen, kanske ganska troligt men knappast som det var innan.

 

Därimot är jag 99.99% säker på att de pengar som FT är skyldiga spelarna aldrig kommer tillbaka.

 

Hur kom jag fram till detta?

 

Känsla givetvis :-D

 

Skrev samma för typ 8mån sen, har du sett några pengar hitills?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det senaste wnoxa? Ingen insider info om varför slutdatumet för förhandlingarna mellan FTP och Tapie skjuts på vecka efter vecka? Om ryktet som snurrar just nu att Tapie Junior har flyttat till Dublin för att planera omlanseringen av FTP stämmer, så borde ju dina gamla kollegor som är kvar där har lite info att dela med sig av.

 

Saker har börjat röra på sig!

 

Som sagt, jag har hört att Tapie har haft problem att få fram pengar. Om det faktiskt är så eller om det är en förhandlingsstrategi vet jag inte. I vilket fall verkar en relaunch bli verklighet. Om dealen inte redan är påskriven är den inte långt borta! Jag skulle tro att de går ut med information om detta först när de kan garantera ett datum då sidan kommer upp. När detta blir av vet jag inte men jag chansar att det blir inom 1-4 månader.

 

En deal garanterar som ni vet att spelarna får tillbaka sina pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saker har börjat röra på sig!

 

Som sagt, jag har hört att Tapie har haft problem att få fram pengar. Om det faktiskt är så eller om det är en förhandlingsstrategi vet jag inte. I vilket fall verkar en relaunch bli verklighet. Om dealen inte redan är påskriven är den inte långt borta! Jag skulle tro att de går ut med information om detta först när de kan garantera ett datum då sidan kommer upp. När detta blir av vet jag inte men jag chansar att det blir inom 1-4 månader.

 

En deal garanterar som ni vet att spelarna får tillbaka sina pengar.

 

Du har inte blivit erbjuden jobb igen?

 

Med tanke på;

 

http://www.jobs.ie/ApplyForJob.aspx?Id=1164662

 

Redtyq: Med tanke på hur du resonerar och skriver så bör du inte vara över 14 år gammal. Skickligt att skapa konto när du var 7 dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Skulle fulltilt dra igång sina kortspel, samtidigt som våra stulna tillgångar plötsligt finns att tillgå igen så har vi plötsligt miljoner anledningar att fira.

 

Själv väntar jag med att korka upp skumpan.. Man har ju blivit bränd förr om man säger så... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Du har inte blivit erbjuden jobb igen?

 

Med tanke på;

 

http://www.jobs.ie/ApplyForJob.aspx?Id=1164662

 

Redtyq: Med tanke på hur du resonerar och skriver så bör du inte vara över 14 år gammal. Skickligt att skapa konto när du var 7 dock.

 

Lol

 

Missade detta, ärligt talat var jag nog 5år vid skapande av konto...

 

Fortfarande inte sett några pengar dock, även om en liten ljusning kan ses :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade ingen större summa fast där jag heller. Läste en del berättelser om hur folks liv fallerade helt och hållet iom black friday, främst Amerikanare då.

 

Gissar att någon gång under 2013 kommer Amerikanarna vara tillbaka på PS/FTP men frågan är hur lång tid det dröjer innan alla landssegregerade sidor som pokerstars.es/fr/osv försvinner och alla spelar på samma igen.

 

Borde i alla fall inte kunna bli värre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...