Gå till innehåll

Winrates Svs


Mr_Fille

Recommended Posts

Håller 12,54bb/100 över ~550.000 händer (1/2, 2/4, 2,5/5) och är ärligt talat förvånad över den siffran då jag och säkert alla andra jag möter tycker jag är jävligt kass.

 

Finns inte nåt sätt man kan få en graf på bb/100? Vore se hur den ökat/minskat över tid.

 

Kolla månadsvis?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller 12,54bb/100 över ~550.000 händer (1/2, 2/4, 2,5/5) och är ärligt talat förvånad över den siffran då jag och säkert alla andra jag möter tycker jag är jävligt kass.

 

Finns inte nåt sätt man kan få en graf på bb/100? Vore se hur den ökat/minskat över tid.

 

Derivatan är nog inte så intressant i det här fallet. Vissa dagar kan nog (ganska garanterat) winraten vara sämre än andra dagar.

 

Du kan ju dela upp händer i datumsordning. De första 275k händerna i ett intervall och jämföra med de andra 275k händerna i ett annat intervall. Winraten bör ju vara högre sannolikhetsmässigt för det andra intervallet om du blivit bättre mot tiden du spelat. Men å andra sidan så kan man aldrig veta det säkert med tanke på slumpen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Justerar mitt tidigare inlägg. Inte tänkt på att man kan välja period :oops:.

 

Kul att se att jag blivit bättre :-D.

 

Bara 46 000 händer i år på svs. fullring/shorthanded NL50-NL200 14,43 bb/100.

 

(Totalt sedan start 5 handat, fullring NL50-NL200 98 000 händer 11,54 bb/100.)

 

Fan helt sjukt att man inte vågar sig uppåt, jag måste vara världens märkligaste pokerlirare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...