Gå till innehåll

Siter utan late-reg


Lantash

Recommended Posts

Därför att det drar iväg på antalet spelare ibland, jag vill inte lira mtt med fler spelare än 200 och vill veta hur många jag lirar mot innan jag börjar...

 

Då låter det som om du du behöver MTT SnG.

Stars har ju 180 manna turneringar. Som startar så fort 180 man reggat och sen börjar en ny regg omgång för nästa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halloj

 

Letar efter fler siter än Entraction att spela MTT på, men har svårt att hitta ställen där dom INTE har late-reg samt en bra struktur >10 min blindshöjning... överallt där jag tittar är det late-reg, finns det nån site som inte har det?

 

Kolla på Ongame

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej nej, eftersom Sng inte garanti-prispool på säg $4000 med $5.50 insats:)

 

4000 $ prispool / 5 inköp = 1250 spelare

 

5$ inköp x 200 spelar = 1000$

 

4000 - 1000 = 3000$ overlay

 

 

 

Så du leter efter turniering med 200 spelar samt 3000$ overlay. Lycka till. Finns inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carbon Poker har det...med r/a

 

Vilken tur att du har hittat det russinet i kakan som inte har late reg och som har r/a... Klart mycket skönare att veta att det bara är 200 spelare, sen att de kan regga sig all over igen och addera marker efter en timme eller så, who gives a shit! Wp, gg Lantash!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken tur att du har hittat det russinet i kakan som inte har late reg och som har r/a... Klart mycket skönare att veta att det bara är 200 spelare, sen att de kan regga sig all over igen och addera marker efter en timme eller så, who gives a shit! Wp, gg Lantash!

 

Har du inget meningsfullt o skriva så ge FAN i och skriv idiot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...