Gå till innehåll

När får man sin rakeback på 24h?


wyyyxz

Recommended Posts

Hej wyyyxz,

 

Du har rätt i att 30 % rakebacken betalas ut den 1a och 15de varje månad. Tyvärr har det skett ett misstag här från våran sida men jag ordnar upp det direkt och din 30 % rakeback som skulle betalats ut i Lördags kommer att betalas ut till ditt spelkonto idag istället. Ber om ursäkt för detta.

 

Hoppas att du trivs bra hos oss annars och det är bara att säga till igen om något annat dyker upp framöver.

 

Vänliga hälsningar,

 

Sami Kurvinen

Affiliate manager

iGame Ltd / 24hPoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Delmiz,

 

Det kan hända att det har uppstått ett tekniskt fel i samband med lanseringen av 24hPoker på stackback.com. Detta är nu åtgärdat men om det är så att du av någon anledning inte har fått din rakeback utbetald så ska vi givetvis åtgärda detta direkt. Får jag fråga vilket användarnamn som du använder hos oss så ska jag kika på ditt spelkonto direkt ?

 

Vänliga hälsningar,

 

Sami Kurvinen

Affiliate manager

iGame Ltd / 24hPoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej "Sebson"

 

Du har registrerat ditt konto innan vi lanserade vårat erbjudande på Stackback.com. Eftersom du inte informerat oss om att du vill ha 30 % rakeback aktiverat så har du heller inte fått detta utbetalt till ditt spelkonto (30 % rakeback aktiveras inte automatiskt för alla spelare som registrerar konto hos oss).

 

Jag har nu aktiverat 30 % rakeback för dig så från och med idag så ska du få tillbaka 30 % på det du betalar i rake när du spelar hos oss.

 

30 % rakebacken betalas ut den 1a och 15de varje månad till ditt spelkonto.

 

Bara och säga till om jag kan hjälpa till med något annat.

 

Vänliga hälsningar,

 

Sami Kurvinen

Affiliate manager

24hPoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...