Gå till innehåll

The new Life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 292
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag förstår inte när folk säger att det är 20k personer i kö på Gox för att verifiera sig och tolkar det som att det är 20k personer i kö för att köpa. Jag har stått i kö sen förra veckan och har fortf 2-3k personer framför mig. Däremot så kom mina pengar in efter 2 dagar och jag kunde köpa btc direkt utan att vara verifierad. Jag tolkar det som att större delen av dom som står i kön redan har köpt och detta med "20k pers i kö för att köpa" är semi BS.

 

Värt att betala för BTCcharts?

 

?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes, det är väldigt få som skriver om poker här och försöker hjälpa varandra lite, det var längesen det var så här.

 

I mig.

 

rädslan för onelinermaffian är för stor. Jello och grabbarna är läskiga. Hade gärna sett mer diskussioner kring poker, men de som borde prata vill inte prata för att det är dåligt för dem. Undantaget är ju den osjälviska poddna som håller mycket trevliga diskussioner.

 

Well, jag menade inte att det var svårt att hitta material på siten, för det har jag ingen aning om (läser i princip bara min egen dagbok). Menade bara att man blir påhoppad från ingenstans i PM som att jag borde vara nån slags google av poker. Hur jäkla svårt är det att hitta coaching/böcker/tips om siter? Man mailar väl inte Maradona för att fråga om ens lokala intersport säljer fotbollsskor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menade bara att man blir påhoppad från ingenstans i PM som att jag borde vara nån slags google av poker. Hur jäkla svårt är det att hitta coaching/böcker/tips om siter? Man mailar väl inte Maradona för att fråga om ens lokala intersport säljer fotbollsskor?

 

I like it!

 

Edit: Eller nja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Well, jag menade inte att det var svårt att hitta material på siten, för det har jag ingen aning om (läser i princip bara min egen dagbok). Menade bara att man blir påhoppad från ingenstans i PM som att jag borde vara nån slags google av poker. Hur jäkla svårt är det att hitta coaching/böcker/tips om siter? Man mailar väl inte Maradona för att fråga om ens lokala intersport säljer fotbollsskor?

 

pf-rape?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Mm använder dom samma. Såg att du och/eller någon annan postade grafer från BTCcharts.com så trodde ni hade betalat för det. Kanske bara var kopierat.

 

 

Ska bli intressant att se var marknaden kommer igång igen. Jag tippar på runt 40. Om dom är fiskiga på Gox så kan det nog bli en katastrofstart och risk för att dom behöver stänga igen. 33% Arbitrage på Kapiton just nu om någon är vaken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant.

 

Btc-24 är nere av oklara anledningar. Vem vet när dom öppnar och om någon kommer få tillbaka sina pengar/bitcoins, personligen så känner jag mig ganska lugn. Siten påstås drivas av en ensam person och i så fall kan det vara förståeligt att han har problem med användarantal/Ddos/Legal. Jag trodde siten skulle vara nere i någon timme men beroende på vad problemet är så kan det säkert ta mycket längre än så.

 

Marknaden halvstabil på Gox, till och med lite optimistiskt uppe på $111. Ingen där verkar bry sig om folket på 24 förlorar sina pengar. Personligen är jag i alla fall nöjd med att kurvan pekar uppåt igen :)

 

Ska bli intressant att se bitcoin communityt utveckla sig i den närmaste framtiden. Vi kommer säkert få se bättre tradingplattformar och en del roliga startups på andra områden. Och en uppsjö av tekniska problem på vägen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Bitcoin-24:

 

because the polish bank account was closed and I tried to do the business again over a German bank account.

 

I think that the people who know me know, that I try everything to get the business up again! And I am not the "fucker" which drives now away with YOUR money and YOUR BTC! The money and the BTC are not lost. We are still holding all the funds. The biggest problem is, that we can not access the bank account.

 

I am waiting for the "go" from my lawyer to know, what I can write in the official statement I will give all users with email and on reddit.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...