Gå till innehåll

poker och lite annat


skedvi

Recommended Posts

Cash game spelet har inte gått bra den här veckan. Spelar för dåligt när jag är trött och har spelat för många timmar trött. Blir en spelfri Lördag för imorgon ska man kolla Lidingöloppet.

Nått som kan bli irriterad på är dom som spelar snortajt och sen börjar gnälla om dom förlorar en pott. Vissa verkar tro att man spelar bra poker när man bara spelar Phil Helmut top ten. och om man tycker man spelar bra varför då gnälla och skrämma bort dom spelarna som man tycker är dåliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland känns det som att cykla i uppförsbacke när man spelar. Man floppar ingenting. Träffade inte ens så man fick chansen att förlora en stor pott.

 

projektet att spela sig till en liveturnering utan att sätta in pengar på PAF går med segt. är ju svårt såklart när man måste vinna många satelliter men en rätt kul grej att göra bredvid medans man grindar.

Följt debatterna på aftonbladets superblogg medans man jobbat varit rätt intressant. Är själv lite kluven i monopolfrågan men tycker att man kan börja med att tillåta alla att ordna freezeout turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en liveturnering igår på klubben. Allt flöt på bra i början. Fick betalt när jag hade något och fick in några bluffar. Mina 10000 var uppe i 40000 rätt fort.

Sen vid finalbordet när man skulle köra över alla.

Vart det mest att slaska bort en del.

sen hade man riktigt otur ett tag.

kom till slut på bubblan.

Så hade hellre tagit dom bra korten på slutet.

tyckte jag ändå spelade bra. Få se om det blir något spel på nätet idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som jag åker på mer utdragningar på 24h än någon annanstans. tror inte på riggade sidor.Kanske kan ha att göra med att man ser händerna vid all in(så att man märker det mer) och att det inte är lika djupstackat som på svenskaspel. Imorgon är det andra jobbintervjun denna vecka. Ska försöka att inte spela så mycket på nätet denna vecka och mera live. känner mig lite less på att sitta vid datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog för att SM känns som ett varumärke som är urvattnatt. Men ska ändå spela idag på svenska spel. Gillar 5manna turneringar. Tänkte spela hos morsan men krånglar bara med uppkopplingen så åker hem. Fåse om man hinner anmäla sig annars blir det nog antingen dricka öl eller spela live poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...