Gå till innehåll

Jimmit spelar lite kort


Jimmit

Recommended Posts

Är alla regs nits på Svs? Jag lirar 31/25 och framstår som största LAG-en på nivån typ. De flesta regs verkar ligga på 23/20 vilket måste vara fantastiskt tight från alla positioner? På 6max låg jag på 25/21, innebär det typ att man på Svs spelar BTN som CO? De flesta verkar stealar på toook för lite imo.

 

 

Byta bord.... minst 2 st 60 vpipare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste fel ;) Ah. Men det är väl ganska bra regstats? 23/20 6%, det är väl det man försöker sträva efter, dock är det roligare att spela lite lösare :)

 

Möjligt att det är. Men enligt min åsikt så isolerar folk fisk galet mycket för lite, de har en steal på typ 25 eller nåt osv. Hur som, glad att kunna plocka en massa döda pengar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller inte riktigt med, tycker de bästa på nivån spelar ca 30/25/9.

Dock ligger ja själv (fisk) på dehär 24/20/6 ungefär men försöker lösa upp mitt spel lite mer :)

 

Alright, inte spelat mer än 3k händer på Svs än så möjligt att jag tableselectat för bra för att möta de bästa än :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade gärnat krossat dig men tyvärr så krossade jag skärmen efter en vild jaktsession på krogen igår. Addar dig när jag införskaffar ny lur!

Haha gör det! :-)

 

Usch man får ju spasm på Wordfeud efter några omgångar :)

 

Lyckats utnyttja lönevärdet än ikväll?

Spelat en stund, i sista handen fick jag in KK vs AA på JTxx turn för 275bb och instaquitar. Det gjorde att sessionen slutar back 55bb.

 

Hursom, +707kr idag mot mestadels regs, men klarar aldrig av att vinna när det finns lönevärde. Kan inte memorera en enda gång jag vunnit under en lönehelg :roll: Förvisso inte lirat jättemycket på svs heller, but still.

 

Ska inte whinea mer över pokern nu, istället whinar jag över att jag har för bra dygnsrytm iom plugget. Är diabetiker också så kan inte slänga om den hur som helst heller. Fittpiercing, borde sitta uppe till kl5, men får räcka nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betta aldrig för annat än värde på svs, haha... Denna synen är nog bland de sämsta jag sett både pre, på flopp och på river. Hur ofta har jag något sämre än KK här? Svar: i princip aldrig. Tilt på det, nu blir det ravioli.

 

 

***** Hand History for Game 1644653251 ***** (Boss)

$200.00 USD NL Texas Hold'em - Saturday, October 29, 10:24:40 ET 2011

Table Britta 59 (Real Money)

Seat 3 is the button

Seat 1: A Zero ( $533.60 USD )

Seat 2: inthedreed ( $340.08 USD )

Seat 3: frishen ( $443.16 USD )

Seat 4: Pishy1 ( $392.00 USD )

Seat 5: mjölkarn ( $655.22 USD )

Pishy1 posts small blind [$1.00 USD].

mjölkarn posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to mjölkarn [ As Jc ]

A Zero folds

inthedreed raises [$7.00 USD]

frishen calls [$7.00 USD]

Pishy1 folds

mjölkarn raises [$27.00 USD]

inthedreed calls [$22.00 USD]

frishen folds

** Dealing Flop ** [ 9d, Th, Qh ]

mjölkarn bets [$40.00 USD]

inthedreed calls [$40.00 USD]

** Dealing Turn ** [ Js ]

mjölkarn bets [$84.00 USD]

inthedreed calls [$84.00 USD]

** Dealing River ** [ 3h ]

mjölkarn bets [$502.22 USD]

inthedreed calls [$187.08 USD]

inthedreed shows [8d, Td ]

mjölkarn shows [As, Jc ]

inthedreed wins $673.16 USD from main pot

mjölkarn wins $315.14 USD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fittspel haha, ner 3 inköp idag.

 

Boss $200.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1496546

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

BB: $558.65

UTG: $82.00

CO: $391.91

Hero (BTN): $402.00

SB: $820.04

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN with 5 :spade: 5 :heart:

1 fold, CO raises to $6, Hero calls $6, 2 folds

 

Flop: ($15.00) 2 :club: 5 :club: 2 :heart:(2 players)

CO bets $12.00, Hero calls $12

 

Turn: ($39.00) 6 :diamond:(2 players)

CO bets $30.00, Hero raises to $90, CO raises to $373.91, Hero calls $283.91

 

River: ($786.82) K :diamond:(2 players)

 

Final Pot: $786.82

CO shows K :club: K :spade:

CO wins $771.82

(Rake: $15.00)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Monsterback, kommer förmodligen inte spela en hand till denna månaden. Tar ett par dagar off efter denna rent groteska dagen.

 

Jag nådde inte mitt mål på 30k händer, men väl 25860st vilket får anses som godkänt med tanke på att jag inte kunde spela på 5 dagar.

 

Grafen är från spel både på iPoker, Ongame och Svenska Spel. Upp 26,5 inköp på spelet får man väl vara nöjd med. Även om det var 35 i morse.

 

12 NL20 inköp i rakeback att invänta också.

 

http://data.fuskbugg.se/skalman02/8152c156_pfgraf.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Monsterback, kommer förmodligen inte spela en hand till denna månaden. Tar ett par dagar off efter denna rent groteska dagen.

 

Jag nådde inte mitt mål på 30k händer, men väl 25860st vilket får anses som godkänt med tanke på att jag inte kunde spela på 5 dagar.

 

Grafen är från spel både på iPoker, Ongame och Svenska Spel. Upp 26,5 inköp på spelet får man väl vara nöjd med. Även om det var 35 i morse.

 

12 NL20 inköp i rakeback att invänta också.

 

http://data.fuskbugg.se/skalman02/8152c156_pfgraf.jpg

 

Tråkigt att du skulle backa nu på löningshelg och allt, men fint resultat overall endå :) Ses i november igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att du skulle backa nu på löningshelg och allt, men fint resultat overall endå :) Ses i november igen!

 

Haha ja det sög, hade räknat med 2/4 nästa månad, men det får vänta några veckor. Imorgon drar jag upp och hänger med lite polare i Stockholm, så pokern lär ligga på hyllan i nån vecka förmodligen, såvida jag inte får en massa tid över när han jag bor hos jobbar osv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åkte till Sthlm igår och suttit och grindat hos min polare under tiden han jobbat. Och herrejävlar säger jag bara...

 

HAHAHAHA, back 1,1k idag. Lägger ner skiten, det suger riktigt hårt att lira Svs mest pga att jag fortfarande tiltar sönder på klienten. Kan dem inte byta till iPokers eller nåt.

 

Inte roligt att spela längre. Mina bra rakebackdealer har blivit stängda, och Svs suger stenhårt. Känns som att min pokerkarriär är över. Har någon 65+% rb att erbjuda på iPoker på typ vilket rum som helst utom WH, Titan eller Winner så är det taget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...