Gå till innehåll

Jimmit spelar lite kort


Jimmit

Recommended Posts

11 timmar sedan, säger Lundin89 :

Sjukt fiskigt att inte ha maxlimits :D

Haha, har 16 timmar, räknar med att sova minst 8h per dygn :D 

 

10 timmar sedan, säger PIMM95 :

Då är frågan om "total speltid" också är missvisande, den kanske räknar inloggning i klienten med fast man inte faktiskt spelar?

Ingen aning faktiskt, men troligen är det väl så - känns som den bör vara kopplad till samma tid som ens limits? Allt annat känns som om det vore inkonsekvent.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blivit en del lir ikväll då bönan är ute på AW/galej med sitt nya jobb. Vart sjukt fokuserad och spelat stabilt, totalt 3h 45min. +1402 kr för dagen är ett bra resultat trots en pott på över 500bb gick fel väg i näst sista handen, hade set i 8 vs QJ som hittade stegen på 98xT ai på floppen. Hur som, + över 700 bbs är en riktigt bra session.

Gått igenom ett gäng gamla artiklar jag hade kvar i bokmärken sen jag spelade senast. Verkar fortfarande fungera bra på Svs 1/2kr.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Extremt mycket kod skriven idag på jobbet, riktigt trött i huvudet. Direkt efter jobbet drar jag av 4x8 minuter stenhårt intervallpass med ett snitt på 4:05/km med asfaltsracers på packad snö/is, definitionen av bakhalt. Pulsen var åtminstone precis där jag ville ha den, så då kan farten kvitta. Mötte Rasmus Elm i spåret, förmodligen en av allsvenskans hårdast arbetande spelare, väldigt ofta ute och springer på egen hand utan resten av laget av vad jag kan bedöma. Lider lite med honom att hans kropp inte samarbetar så han får vara hel.

Även spelat lite kort, +110kr, inget vidare kortsnitt idag. Nu inväntas kvällsfika när damen kommer hem från crawlkursen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Inte blivit så mycket poker. Upplever det inte alls som lika roligt som det var tidigare.

Istället fokuserat på att förbättra ett av mina projekt, en tjänst jag själv skulle velat haft när jag letade lägenhet i Stockholm. Har även köpt domänen bilder.se som jag ska göra något roligt av, plus att det blir en resa till Barcelona för att springa halvmaran nästa helg.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hemkommen från Barcelona, grym helg med grym löparklubb. Flera minuter långsammare än förra året och klockade in på 1.28.03 enligt min egen klocka, några sekunder mer enligt den officiella. Napoleon Solomon slog svenskt rekord på 1.01.17 i samma lopp, viss differens mellan våra insatser där :) 

Lär vara hemma mycket själv i helgen då damen drar till västkusten. Jag följer inte med eftersom syrrans goa unge fyller 4. Förmodligen är kalaset bara några timmar så man hinner få in lite händer framåt kvällen.

På måndag kör vårens satsning igång mot en mil på SUB 35 minuter.

Redigerad av Jimmit
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2019-02-14 kl 22:13, säger Lundin89 :

Sjukt mål du har Jimpa, en annan skulle nog inte ta milen sub 35 med en elcykel :D

Det ännu sjukare är att det måste bort ytterligare 3-4 minuter för att ens närma sig den nationella eliten och ha chans på pallplats i något halvdassigt startfält på någon etablerad stadsmil :D 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, säger Jimmit :

Det ännu sjukare är att det måste bort ytterligare 3-4 minuter för att ens närma sig den nationella eliten och ha chans på pallplats i något halvdassigt startfält på någon etablerad stadsmil :D 

Kommer ihåg en rolig sak kommentatorn sa under friidrotts sm i Söderhamn. Något i stil med "Ja det är synd att dom svenska löparna är på fel sida 28":D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 minuter sedan, säger trevligt :

Kommer ihåg en rolig sak kommentatorn sa under friidrotts sm i Söderhamn. Något i stil med "Ja det är synd att dom svenska löparna är på fel sida 28":D

Ja, svenska rekorden är väl musse på 28.12 för landsväg och ett asgammalt på bana från typ 80-talet på 27.55, men det var ju som sagt på stenåldern & före iPads som försoffat hela befolkningen. Tror ändå det finns potential hos både Salomon, Fsiha, Ekvall och David Nilsson att gå under 28. Skulle vara riktigt häftigt! :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har det gått över en månad sen jag spelade min senaste hand, trots jag vart inne i dagboken och skrivit emellanåt har suget inte funnits. Skiter i pokern eftersom det inte är tillräckligt roligt längre, pengarna gör bättre nytta på mitt Lysa-konto. Tackar för mig och önskar admin sätter ett hänglås här :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

19 timmar sedan, säger Jimmit :

Nu har det gått över en månad sen jag spelade min senaste hand, trots jag vart inne i dagboken och skrivit emellanåt har suget inte funnits. Skiter i pokern eftersom det inte är tillräckligt roligt längre, pengarna gör bättre nytta på mitt Lysa-konto. Tackar för mig och önskar admin sätter ett hänglås här :) 

Stäng inte! Suget kommer alltid tillbaks!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...