Gå till innehåll

8/9 & 11/9 Medlemsturneringar på Stars med $1620 adderat och bounty på Isildur!


Partneransvarig

Recommended Posts

Seriöst nästa gång kan ni väll ta en rebus som inte är omöjlig att lösa!

Ni borde tänka på att alla här inne kanske inte har löst rebusar flera gånger i livet. töntigt att ni måste ha nån fjantig rebus,

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Dyslexi

 

PS: Dumt av mig att klara av rebusen, för jag åkte ut inom tre minuter...där rök dom hårt ihoptjänade $1.10!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst nästa gång kan ni väll ta en rebus som inte är omöjlig att lösa!

Ni borde tänka på att alla här inne kanske inte har löst rebusar flera gånger i livet. töntigt att ni måste ha nån fjantig rebus,

 

Hej!

 

Tråkigt att du tycker att rebusen var svår. Det är alltid klurigt att skapa en rebus som alla kan lösa, men den här var nog inte den svåraste vi haft i alla fall. Ett tips är att kopiera in den i en textfil och sedan stycka upp den, om man tycker att det är svårt att läsa den som den är.

 

Mvh,

 

Partneransvarig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turneringsseger men dessvärre fick jag bara chansen en gång att få Isildurs bounty. Valde dock att vika ner 72o. Kanske varit värt det då jag hade haft hygglig stack kvar vid torsk och vid vinst fått $200 :)

 

Synd det är så taskigt utbud med $100 turneringar i WCOOP. Är bara två och det blir morgondagens turnering men kommer tyvärr vara tvungen att latejoina då jag är borta fram till 18. Alternativet är att spela turnering som börjar 23 nästa fredag och det känns alldeles för sent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Tråkigt att du tycker att rebusen var svår. Det är alltid klurigt att skapa en rebus som alla kan lösa, men den här var nog inte den svåraste vi haft i alla fall. Ett tips är att kopiera in den i en textfil och sedan stycka upp den, om man tycker att det är svårt att läsa den som den är.

 

Mvh,

 

Partneransvarig

 

Alternativt fråga vem som helst om hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...