Gå till innehåll

Random B-rudar @ FB och 6-max


FormerForum

Vilken b-rud finner du mest attraktiv denna månad? (September)  

27 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken b-rud finner du mest attraktiv denna månad? (September)



Recommended Posts

Jag tror personligen att en 40 åring som surfar på pf har way more problemas än vad random 20 åring som tänder på fina tjejer har. Därmed inte sagt att ovechkin är 40. Ingen aning om hans/hennes ålder.

 

Jag är inte ens nära 40... Flera månader ifrån. Det sitter ganska många på pf som är äldre än jag. Jag har både fru och barn, kanske därför jag e nojjig, om tio år kunde det ju vara en av mina döttrar som hamnar här. Om än att jag hoppas de inte tar såna foton och lägger på Facebook eller vad det heter om 10 bast...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 190
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är inte ens nära 40... Flera månader ifrån. Det sitter ganska många på pf som är äldre än jag. Jag har både fru och barn, kanske därför jag e nojjig, om tio år kunde det ju vara en av mina döttrar som hamnar här. Om än att jag hoppas de inte tar såna foton och lägger på Facebook eller vad det heter om 10 bast...

 

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
+1

 

Varför vet man inte vad man får om hon är under 25?

 

Övning ger färdighet. En tjej på 18 vårar som är sexuellt aktiv bör vara mycket bättre på att knulla 7 år senare. Yngre tjejer är ofta ganska trista i sängen enligt min erfarenhet. Tycker det är lite skamset att föreslå oxpiskan och vispgrädden liksom :S

 

/Jagar lite äldre86

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Övning ger färdighet. En tjej på 18 vårar som är sexuellt aktiv bör vara mycket bättre på att knulla 7 år senare. Yngre tjejer är ofta ganska trista i sängen enligt min erfarenhet. Tycker det är lite skamset att föreslå oxpiskan och vispgrädden liksom :S

 

/Jagar lite äldre86

 

Ja okej det håller jag med om, från min erfarenhet också.

Tror att charmen med att ligga med yngre tjejer ligger i chansen man har att påverka sexet pga deras bristande erfarenhet.

 

Alltså, söker man bra sex genom tjejer som är erfarna så rekar jag också äldre tjejer, men söker man bra sex pga att tjejen är villigare att formas, (du kan vara mer dominant överlag t.ex. (också erfarenhet som talar här)), så rekar jag yngre.

 

Sen är jag personligen mer attraherad till en 20-åring rent utseendemässigt än en 30-åring, men där skiljer sig förstås allas smaker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja okej det håller jag med om, från min erfarenhet också.

Tror att charmen med att ligga med yngre tjejer ligger i chansen man har att påverka sexet pga deras bristande erfarenhet.

 

Alltså, söker man bra sex genom tjejer som är erfarna så rekar jag också äldre tjejer, men söker man bra sex pga att tjejen är villigare att formas, (du kan vara mer dominant överlag t.ex. (också erfarenhet som talar här)), så rekar jag yngre.

 

Sen är jag personligen mer attraherad till en 20-åring rent utseendemässigt än en 30-åring, men där skiljer sig förstås allas smaker.

 

agree, småflickor har ju all charm i världen =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Övning ger färdighet. En tjej på 18 vårar som är sexuellt aktiv bör vara mycket bättre på att knulla 7 år senare. Yngre tjejer är ofta ganska trista i sängen enligt min erfarenhet. Tycker det är lite skamset att föreslå oxpiskan och vispgrädden liksom :S

 

/Jagar lite äldre86

 

Övning omvändlar något vackert o intressant till något mekaniskt imo.

 

Jag tycker det är jättetrist att ligga med någon som är "bra" på sex, eller jag tycker generellt sex är ganska ointressant om det bara är sex. Svårt att älska med en oxpiska.

 

/Villintehatrekant85

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...