Gå till innehåll

Kristianstad livepoker!!!


durrrrall

Recommended Posts

Nystart av pokerförening!

 

Vi är en grupp som kommer att starta en pokerförening i centrala Kristianstad.

Nu söker vi även andra medlemmar som tycker om att spela och umgås med varrandra.

Tanken är att vi ska spela poker och även andra brädspel såsom backgammon för de som känner att de vill.

Allt är givetvis lagligt och det enda vi väntar på är tillräckligt många intresseanmälan så att vi kan köra igång.

Vi kommer att köra allt från 200 - 1000 turneringar och även uppåt för de som känner.

Det viktigaste är att vi får reda på vad det är för spel ni gillar och hur stort intresset är.

 

Skicka er intresseanmälan till kristianstadpd@gmail.com om ni känner er intresserade.

Ju fortare vi får in era svar destor snabbare kan vi köra igång.

Har ni några frågor eller liknande är det också bara att höra av er.

Vi vill gärna också veta vilka dagar och vilka turneringar som passar er, detta får ni gärna ha med i mailet.

 

Hemsida kommer även inom kort, men all information får ni från mig så fort ni hör av er.

 

 

MvH

 

kristianstadpd@gmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nystart av pokerförening!

 

Vi är en grupp som kommer att starta en pokerförening i centrala Kristianstad.

Nu söker vi även andra medlemmar som tycker om att spela och umgås med varrandra.

Tanken är att vi ska spela poker och även andra brädspel såsom backgammon för de som känner att de vill.

Allt är givetvis lagligt och det enda vi väntar på är tillräckligt många intresseanmälan så att vi kan köra igång.

Vi kommer att köra allt från 200 - 1000 turneringar och även uppåt för de som känner.

Det viktigaste är att vi får reda på vad det är för spel ni gillar och hur stort intresset är.

 

Skicka er intresseanmälan till kristianstadpd@gmail.com om ni känner er intresserade.

Ju fortare vi får in era svar destor snabbare kan vi köra igång.

Har ni några frågor eller liknande är det också bara att höra av er.

Vi vill gärna också veta vilka dagar och vilka turneringar som passar er, detta får ni gärna ha med i mailet.

 

Hemsida kommer även inom kort, men all information får ni från mig så fort ni hör av er.

 

 

MvH

 

kristianstadpd@gmail.com

 

Är mooet intresserad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice! Min tjej pluggar i Kristianstad så kommer säkert upp o hälsar på någon gång.

 

Har ni egen lokal o allt sånt? Har ni lirat någon gång? Hur många skulle du kunna tro att ni blir under en spelkväll?

 

Hade jag fått välja så är vanlig freezeout turneringar det bästa. Mellan 200-500 buy in.

 

Själv så driver jag en klubb i Trelleborg. Ska spela 10 sep. nästa gång. Är ca 25 man just nu med plats för 30. Har precis fått egen sponsor o allt. Snart egen lokal också.

 

Ha de bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej vet inte vad det är för klubb ? Ligger den i Kristianstad eller?

Vi kommer att ha dealers vid cg och vid större turneringar men inte vid vanliga vardagsturneringar med 200-500 inköp och liknande.

 

Intresserad av att spela hos oss ?

 

MvH

kristianstadpd@gmail.com

 

Antar att de e du som brukar va på propellers klubb?

Har ni dealers?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lokalen är snart färdig och vi kommer ligga mitt i centrala Kristianstad.

Där finns väldigt mycket potentiall i Kristianstad så jag hade inte blivit förvånad om vi hade kunnat ligga runt 20-40 personer vid varje speltillfälle.

Pokerborde är beställda samt markerna, jag väntar bara på att höra av från folk som vill spela innan det är dags att köra igång.

 

Ja vi håller på att prata med unibet angående sponsring nu också, och jag hoppas det slutar väl.

 

Pluggar hon här eller ? Om du känner folk som spelar i k-stad så får du gärna föa dem vidare till mig :D.

 

MvH

kristianstadpd@gmail.com

 

Nice! Min tjej pluggar i Kristianstad så kommer säkert upp o hälsar på någon gång.

 

Har ni egen lokal o allt sånt? Har ni lirat någon gång? Hur många skulle du kunna tro att ni blir under en spelkväll?

 

Hade jag fått välja så är vanlig freezeout turneringar det bästa. Mellan 200-500 buy in.

 

Själv så driver jag en klubb i Trelleborg. Ska spela 10 sep. nästa gång. Är ca 25 man just nu med plats för 30. Har precis fått egen sponsor o allt. Snart egen lokal också.

 

Ha de bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej vet inte vad det är för klubb ? Ligger den i Kristianstad eller?

Vi kommer att ha dealers vid cg och vid större turneringar men inte vid vanliga vardagsturneringar med 200-500 inköp och liknande.

 

Intresserad av att spela hos oss ?

 

MvH

kristianstadpd@gmail.com

 

Då finns det en till klubb i Kristianstad då! För den jag pratar om är redan up and running, för det är inte denna vad jag har förstått?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inget om en klubb som redan kör ?

Vet du var den ligger och vilka som kör den ?

 

Kanske är månad sen eller ngt de drog igång. Kan va lite tidigare. Finns dessutom två stycken i Sölvesborg som ligger 3milish från Kristanstad

 

Tror han som har den heter Kalle, efternamn vet jag inte och exakt var den ligger vet jag inte men ska vara i samma lokaler som den förra klubben låg om du vet vart de var?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej okej :).

Nej jag har dålig koll på den pokerklubben.

Vi kommer i alla fall att hålla till mitemot bånken i fräscha upprustade lokaler.

Så om du känner dig sugen på att lira hos oss eller känner andra som gärna spelar i centrum och trevlig miljö får du gärna höra av dig :)

 

 

Ha med ett turneringsschema på hemsidan sen så ska jag försöka kika inom nån gång =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den andra klubben ligger ute på långebro tydligen

Kan inte deras schema men

 

Klubb 1 i Sbg har

Måndag 250+25 med en rebajj första timmen

Torsdag 100kr unlimited rebajj+addon första timmen

Sönda 300+100 Bounty

 

20 min levels som std

http://pksbg.com/

 

Andra klubben har öppet månda onsda freda tror ja

 

De brukar ha 100 rebajj 350+50 FO o 1k ibland. Kan inte deras så bra

 

 

Om du vill veta ungefär va de andra kör för ngt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Nystart av pokerförening!

 

Vi är en grupp som kommer att starta en pokerförening i centrala Kristianstad.

Nu söker vi även andra medlemmar som tycker om att spela och umgås med varrandra.

Tanken är att vi ska spela poker och även andra brädspel såsom backgammon för de som känner att de vill.

Allt är givetvis lagligt och det enda vi väntar på är tillräckligt många intresseanmälan så att vi kan köra igång.

Vi kommer att köra allt från 200 - 1000 turneringar och även uppåt för de som känner.

Det viktigaste är att vi får reda på vad det är för spel ni gillar och hur stort intresset är.

 

Skicka er intresseanmälan till kristianstadpd@gmail.com om ni känner er intresserade.

Ju fortare vi får in era svar destor snabbare kan vi köra igång.

Har ni några frågor eller liknande är det också bara att höra av er.

Vi vill gärna också veta vilka dagar och vilka turneringar som passar er, detta får ni gärna ha med i mailet.

 

Hemsida kommer även inom kort, men all information får ni från mig så fort ni hör av er.

 

 

MvH

 

kristianstadpd@gmail.com

 

 

 

Gammal tråd visserligen, men är nyfiken på om din/era planer på att starta en livepokerklubb i centrala Kristianstad blev av eller om du vet några andra aktiva livepokerklubbar centralt Kristianstad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gammal tråd visserligen, men är nyfiken på om din/era planer på att starta en livepokerklubb i centrala Kristianstad blev av eller om du vet några andra aktiva livepokerklubbar centralt Kristianstad?

 

Finns en annan klubb i kstad som har öppet 3 dagar i veckan, turrar med 500 inköp, 30 pers, dealers till alla bord, 2 cg bord efter 10/10 d/c oftast.

 

Pma om du vill ha mer info

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Finns en annan klubb i kstad som har öppet 3 dagar i veckan, turrar med 500 inköp, 30 pers, dealers till alla bord, 2 cg bord efter 10/10 d/c oftast.

 

Pma om du vill ha mer info

 

Jag bor kring Hässleholm och Kristianstad.

Jag är klart intresserad av livepoker. Har dock inga kontakter inom området.

Berätta gärna mer! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...