Gå till innehåll

Entraction bans Canada, Israel, Norway, Russia and Turkey effective 29th


owster

Recommended Posts

Väldigt hög "risk". Typ 100%-ig.

Möjligt att detta blir lite luddigt skrivet.

 

Varför skulle de gå in och köpa ett företag som har etablerat sig bra på den Europeiska marknaden och då betala ett högre pris för kundbas och vad namnet står för om de enda bara vill göra om det till en American Only sida om det öppnas upp där dessutom inte Entraction lär ha varit särskilt stort och välkänt från första början. Lär ju vara betydligt mer prisvärt att vänta och se och då öppna upp en ny sida istället för att göra entraction till en amerikansk sajt.

 

Rätta mig gärna om jag är helt ute och cyklar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjligt att detta blir lite luddigt skrivet.

 

Varför skulle de gå in och köpa ett företag som har etablerat sig bra på den Europeiska marknaden och då betala ett högre pris för kundbas och vad namnet står för om de enda bara vill göra om det till en American Only sida om det öppnas upp där dessutom inte Entraction lär ha varit särskilt stort och välkänt från första början. Lär ju vara betydligt mer prisvärt att vänta och se och då öppna upp en ny sida istället för att göra entraction till en amerikansk sajt.

 

Rätta mig gärna om jag är helt ute och cyklar.

 

De kan ju använda samma mjukvara till två olika nätverk. Pokerstars har ju t.ex vanliga pokerstars och pokerstars.fr för bara franska spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De kan ju använda samma mjukvara till två olika nätverk. Pokerstars har ju t.ex vanliga pokerstars och pokerstars.fr för bara franska spelare.

 

Jo självklart. Jag svarade på vad "PeterGriffin" och "spelgalen" skrev. Mycket möjligt att jag misstolka vad de skrev.

 

Vilket jag troligtvis gjorde också nu när jag läser igenom det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...