Gå till innehåll

Två möss, en dator


50kchallengeboi

Recommended Posts

vad ska du med det till?

 

Troligen siktar han på att vinna ett rakerace eller bli SN/SNE på pokerstars.

Därav vill han och hans bror/vän spela samtidigt på samma dator för att det de ska kunna spela samtidigt.

 

Intressant tanke faktiskt. Men frågan är ju om inte Stars kan upptäcka att du agerar på flera ställen samtidigt. Finns ju risk att du blir bannad för att vara en bot...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kanske är ambidexter!

 

Seriöst... Är det så jävla omöjligt simultanmässigt? Om Nadal som högerhänt kan vinna 78 franska öppna i rad med vänsterforehand (även sharapova är ambidexter är jag rätt säker på)

 

Nu blandar jag ihop saker känner jag men frågan kvarstår. Finns det nåt miffo därute som kan multitabla framgångsrikt med flera pilar ute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tvivlar på att verkligen hinna klicka är problemet så fördelen i att spela en person med två möss är minimal? Fördelen med två pers/två möss är förstås att varje spelare får längre tid per beslut och kan trycka in fler händer på samma konto.

 

Edit: Kanske inte var en seriös diskussion :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, vilket liv. Behöver inte direkt två möss för att vinna ett rakerace :)

 

Söker det faktiskt för att utröna möjligheten att använda det vid konferenser och dylikt där inte en pekpinne är helt optimalt. Hoppas ingen fick några idéer om att vinna rakerace nu istället bara ;)

 

"Well son, poker is about telling a story. I son, I don't beleive yours so I call"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...