Gå till innehåll

Viktor blom bankroll


Danielooo

Recommended Posts

Hur mkt tror ni att han har i sin bankroll eller illari sahamies? Killen drog in 1 miljon dollar denna veckan. Bryr dom sig om BMG ens? Vi vet ju sedan tidigare att isildur1 inte haft så bra koll på de men aa han verkar lite stabilare nu känns de som.

 

:shock: Vad vet du som vi andra inte vet (visste)?

 

Hur mycket han har i rullen tror jag knappast inte någon här har en aning om. Och hur mycket Viktor har i Illari är bara deras ensak. Fan, jag vill inte ens tänka på Viktor i Illari. Dock så dömer jag dom inte, dom får göra precis vad dom vill.

 

Eller förresten, kan trots allt inte motstå en gissning. Jag tror konstigt nog att Illari i detta fallet är rätt tight så kanske en 2-3cm.

 

Egentligen är det som upplagt för en vits involverande Tag Eriksson men jag väljer att hålla mitt inlägg seriöst!

 

Edit:Andreas Andersson har väl alltid varit stabil men jag visste inte att han lirade poker. För övrigt får man väl erkänna så här flera år senare att han trillade ganska lätt och att det nog inte var straff.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mkt tror ni att han har i sin bankroll eller illari sahamies? Killen drog in 1 miljon dollar denna veckan. Bryr dom sig om BMG ens? Vi vet ju sedan tidigare att isildur1 inte haft så bra koll på de men aa han verkar lite stabilare nu känns de som.

 

Du skriver ju som en förortsneger, vad menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skriver ju som en förortsneger, vad menar du?

 

Går inte hissen hela vägen upp? Skönt att du gnäller på hur han skrev det inlägget när du själv inte verkar vara kapabel att förstå vad han menar. Visst lite luddigt men så svårt var det väl ändå inte att förstå eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mkt tror ni att han har i sin bankroll eller illari sahamies? Killen drog in 1 miljon dollar denna veckan. Bryr dom sig om BMG ens? Vi vet ju sedan tidigare att isildur1 inte haft så bra koll på de men aa han verkar lite stabilare nu känns de som.

 

Du skriver ju som en förortsneger, vad menar du?

 

Går inte hissen hela vägen upp? Skönt att du gnäller på hur han skrev det inlägget när du själv inte verkar vara kapabel att förstå vad han menar. Visst lite luddigt men så svårt var det väl ändå inte att förstå eller?

 

Rubriken sa : Viktor Blom Bankroll.

 

Hur får du ihop översta inlägget med det, utan att gissa?

 

Enligt inlägget ihop med rubriken, är det Viktor Blom som har plussat 1 mille samt har massa konstighet ihop med Ilari.Usch.

 

Snacka inte om hissar med mig, ditt lilla hissåkande fikon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...