Gå till innehåll

HH-inläsningsproblem på ongame


JackVegas

Recommended Posts

I ett par månaders tid nu så har jag haft problemet att min HUD dör just på ongame, det känns som att det har blivit värre på sistone då det händer ett par gånger om dagen nu. Problemet ligger i att handhistory.txt "cloggar" på något sätt och avbryter HEM importeringen och den enda åtgärden är att stänga ner klienten, copypastea innehållet i handhistory.txt till en annan .txt fil, importera den nya filen för att inte tappa händer och ta bort handhistory.txt.

 

När jag gör det så bildas automatiskt en ny handhistory.txt i ongame-mappen nästa gång jag spelar en hand och min HUD fungerar igen. Jag är osäker varför det blir såhär, någon som har/har haft liknande problem och löst det? Har senaste versionen av HEM och inga specialinställningar på något sätt. Om det bara hade vart att ta bort HH.txt varje gång så hade jag kunnat leva med det, men det är inte så kul att behöva stänga ner klienten mitt i grinden varje gång för att HUDen inte fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...