Gå till innehåll

NLHM heads-up lämna bordet?


Svenz00r

Recommended Posts

Hej forum, jag brukar lira lite heads-up på pokerstars ibland 0,10/0,25 med buyin på 50$. När jag lirar så brukar jag alltid lämna bordet efter att jag har dubblat mina pengar och gå till något annat bord så jag inte har så mycket pengar vid bordet. Detta gör jag för att jag har svårt att lägga mig när jag investerat mycket i potten även fast jag är 100% säker på att han kommer att ta den <----en av anledningarna till att jag inte kör cg.

 

Min frågeställning är då om ni anser att det är dålig stil att göra så här? man kan ju tycka att motståndaren vill ha en channs att vinna tillbaka sina pengar...

 

Jag kommer antagligen försöka stanna vid borden till han har fått nog men än så länge så har det ALLTID slutat med att jag torskar när jag försöker stanna lite längre. Men samtidigt vill man ju inte få dåligt rykte för då kanske ingen vill köra med en

 

thoughts?

 

Ps. vann precis 150$ på en kvart woop woop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men hur länge ska man sitta då? :(

 

Det du spelar kallas cg trots att ni bara är två (HU). Fyi.

 

Hur länge man "ska" sitta kvar är väl olika. När vi lirar live är det bruklígt att säga till en kvart eller halvtimme innan man drar, framförallt om man plussat mycket. Alternativt kan man säga hur många varv man är med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...