Gå till innehåll

Party höjer redan hög rake 24e augusti


El Helado Patata

Recommended Posts

http://www.pokerstrategy.com/news/world-of-poker/PartyPoker-Changes-From-Dealt-to-Weighted-Contributed-Rake_50575/

 

Läs själva.

 

På mina nivåer (iofs fixed limit) så erbjuder party redan rejält mycket högre effektiv rake än övriga sajter. Nu ska de öka den ytterligare. Som ni ser så är de REDAN 1.4 BB/100 dyrare i rake.

 

ONG1.44

MER 1.55

IPK 1.59

BOS 1.83

PS 1.91

FT 1.96

(PartyPoker) 2.85

 

Tycker detta är helt sinnessjukt och jag tycker vi lata pokerspelare borde mobilisera oss och berätta att vi inte tycker det är okej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför skulle det inte vara rättvist? dealt gynnar nits då dom får mer rb/fpps än förtjänat, och tvärtom för LAGs. vad är det jag missar?

 

Att de flyttar gränsen för när cappen höjs från $3 till $5? Tidigare gick den vid blinds 15/30 och högre, nu ska det bli vid 3/6 och högre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

partypoker igen, suck......

 

rätt kass timing ur ett buissnessperspektiv imo

de borde gjort detta om 2-3månader när det är gladiatorpromo, eller någon vecka in på den promon så hade regs inte haft tid att klaga så mycket och blocka bord osv.

nu är det väl bara skitpromotions så regs har tid att hitta ny sajt/blocka bord osv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

uteblev höjningen?

 

De har backat och återgått till tidigare rake för NL600+

de höjde inte CAP från $3 till $5 på NL600+... men, de bytte till "weighted contributed rake" överallt?...

 

... is a rakeback system specifically designed to steal money from winning players and put it in the hands of Party ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...