Gå till innehåll

Pocket Card Manager


Cyntax

Recommended Posts

Imo är den stora faran för siten att en sån här funktion antingen ger siten rykte som nitnäste eller faktiskt gör spelet tightare och tråkigare, och att spelare ur alla läger av den anledningen flyr siten.

Detta är intressant tycker jag. Jag har nämligen träffat mycket fisk, och min generella uppfattningen är att det tråkigaste de vet, det är nits. Många på lägre nivåer vill möta mig för att jag är jag, de skiter i värde och vill ha lite spänning, alternativt visa vad de kan. Men sitter jag och övriga bordet och drar ett vpip <18 får vi ofta höra det och de brukar tröttna rätt fort.

 

Samma sak i hu. Regs sätter sig i princip inte, men om de gör det eller jag sätter mig hos dom och får action så gör de sitout om de känner sig utspelade. Fisk blir sporrad och spelar tillbaka istället, men sticker om jag bara spelar 25% av händerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Tror inte att det gör så stor skillnad på det hållet som det klagas ofta på. Dvs fisken som spelar för många händer när han tiltar. Eftersom man ser vilka händer som muckas så är det lätt att tro att de blir förbannade när de ser att handen skulle vunnit, för det gör den ju rätt ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...