Gå till innehåll

Recommended Posts

Roligt att läsa era analyser även fast ni inte tror på oss utan lycka i år. Men vi ska motbevisa er.. :)

Röstade på allow för dagens trade, men hade väl själv helst varit på sidan som får McCaffrey. Men ja sjukt ovisst med hans skada och Team Runningback har knappast råd med många fler förluster under tiden han är borta.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag håller med jaroiten här. Jag tycker oxå den ska godkännas men tycker samtidigt den är lite ojämn och sidan som får Ekeler skulle kunnat fått mer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Känns väl som en bra sammanfattning, är en 75-80 dollar spelare som är borta 2-4 veckor mot en 50 dollarspelare, där han även blev av med Barkley, kände nästan att han var tvungen att acceptera den i det läget.

Jag är helt klart nöjd med trejden eftersom jag har sånt RB djup att jag kan va utan McCaffrey ett tag. Tror inte han kunde fått så mkt bättre i en 14-manna liga eftersom nästan ingen har sånt överflöd av RBs, men det var fritt fram att buda :)

Jag var orolig att något Covid-relaterat skulle förstöra säsongen (kanske är det indirekt), men verkar som det kommer vara skador som avgör säsongen om det ska fortsätta i den här takten? 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Just nu känns traden iskall för team runningback, sjuk otur.

FWIW så tycker jag inte trades ska vetoas om det inte är uppenbar collusion

Dela detta inlägg

Länk till inlägg