Gå till innehåll

Recommended Posts

Du har rätt, trodde vi spikat explicit men eftersom vi ej gjort det är det ju samma som förra året som gäller, 8k-4k-1k och 1k till mest poäng i grundserien. 

Grattis till delad seger i survivorn D och Steel, har swishat.

Lycka till i slutspelet alla! Själv är jag bitter över att mitt 200-poängs lag föll samman totalt, hjälpte ju inte att jag i en trade offrade kortsiktig poäng-ev för boost i det tänkta slutspelet. 😥 Nästa år, då djävlar!

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Grattis till slutspels lagen! En jämn säsong med många bra lag och inget lag som egentligen sticker ut. Kommer bli ett bra slutspel. Fyra lag på 8-5. Själv är det bara att glömma säsongen. Alltid trist när det är ens första gång i ligan men så är det. Min i särklass sämsta säsong, både poängmässigt och placeringsmässigt på över 10år. 

Visste det skulle bli tufft när Cam försvann direkt, bytte bort Edelman, Jacobs mot Juju och T.Williams. AJ.Green var helt värdelös. Oerhört nattsvart.

Men jag hoppas på en återkomst 2020 och revansch!

Tack för säsongen och kör hårt nu! Lycka till!

/MoTM

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tyvärr Ken, vi är förbi trade deadline, du får klara dig på vad du har, brukar ju gå bra :-)

GL alla i slutspelet som sagt, var ju på håret. Skönt att Steel som missade med 7 segrar fick delad survivorseger iaf.

Grattis också No Luck in Fantasyland till mest poäng i grundserien, har swishat 1k.

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja grattis och lycka till till er i slutspelet! Jag blev visserligen 7a, men var verkligen inte värd att nå slutspelet. Som Ken sa efter draften så blev mina RBs Mixon och Drake alldeles för dåliga, även om Mixon faktiskt började producera ok på slutet. Goff som QB var ett sänke också... Skönt att få en halv survivortitel iaf, var toknära att åka näst sista veckan med Saints.

Nästa år, då jävlar! :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg