Gå till innehåll

Recommended Posts

14 timmar sedan, säger schoolbook :

114.9 - 114.7 med TD 18 sek kvar, marginaler är överskattade :-)

😡

Förresten tror jag vi glömt snacka prisfördelning?

8k, 4k, 1k och 1k till mest gjorda poäng i grundserien?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
44 minuter sedan, säger Steel :

Förresten tror jag vi glömt snacka prisfördelning?

8k, 4k, 1k och 1k till mest gjorda poäng i grundserien?

Ojdå, samma fördelning som förra säsongen känns logiskt isf imo.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Den 2016-08-28 kl 16:01, säger Shahin86 :

Priser, samma som vanligt?

Survivor: Vinnaren tar allt

Fantasy: Mest poäng grundserien 1k

1a: 8k

2a: 4k

3a: 1k

Priserna för två år sedan när vi senast var 14 så samma bör väl gälla nu eftersom inget sagts. 

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Funderar lite på den här senaste traden. Kändes spontant rätt obalanserad. Beckham mot desean jackson och jack doyle. Visst, sett till första halvan av säsongen är det inte så mycket som skiljer beckham och desean åt. Men försöker man se någotsånär neutralt på förväntningarna för resten av säsongen känns det typ som en WR1 mot en WR3 och en medioker TE. Och Bosse, som får DeSean och Doyle i traden har redan en skaplig TE i Gronk. 

Sen om jag har förstått saken rätt så är båda de involverade ägarna polare? Eller åtminstånde så är en Hogges polare, och den andra Hogges före detta co-owner?

Har inte röstat än, men kändes som denna traden förtjänar en diskussion i alla fall. Vad tycker övriga?

Redigerad av Steel

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

För full transparens, ja de känner varandra. Jag har ingen koll på hur de tänkt, men ber dem skriva här och förklara tanken

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu när OBJs byeweek är passerad är det en ännu mer fantastisk trade för "the dude", och "team bosse" saknar i praktiken slutspelschans.

Det är ju ingen större aktivitet här i tråden så antagligen går den igenom, men jag lägger mitt veto i alla fall.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
48 minuter sedan, säger Steel :

Nu när OBJs byeweek är passerad är det en ännu mer fantastisk trade för "the dude", och "team bosse" saknar i praktiken slutspelschans.

Det är ju ingen större aktivitet här i tråden så antagligen går den igenom, men jag lägger mitt veto i alla fall.

Jag håller med dig Steel i att denna är lite för ojämn. Jag har lagt mitt veto oxå. Hade den varit tidigare i säsongen hade den varit ok dock. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag glömde rösta men lät den stå just pga skillnaden i deras placeringar, är båda lagen 5-4 4-5 eller liknande så känner jag att man får acceptera att vissa värderar annorlunda, men nu kändes den lite "orättvis".

Känns som systemet funkar dock så det är ju positivt. Andra trejden som vetoats någonsin i den här ligan, inte så farligt med lite diskussion när något ser ojämnt ut.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Då vann "My remarkable Pick" Survivorn efter 10 veckor! Svårt för mig att koppla ihop det med ett riktigt namn dock, så den skyldiga får gärna träda fram (=

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu