Gå till innehåll

Recommended Posts

ja ser spännande och jämnt ut i toppen!

Hogges trejd för A. Brown mot tre bänknötare känns lite för ojämn tycker jag. Men kan du förklara hur den är ok så lyssnar jag.

Förstår att det andra laget inte bryr sig då de inte kan nå slutspel längre men jag röstar iaf mot att denna går igenom.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
5 timmar sedan, säger gamblob :

ja ser spännande och jämnt ut i toppen!

Hogges trejd för A. Brown mot tre bänknötare känns lite för ojämn tycker jag. Men kan du förklara hur den är ok så lyssnar jag.

Förstår att det andra laget inte bryr sig då de inte kan nå slutspel längre men jag röstar iaf mot att denna går igenom.

Vad tänker du jag ska förklara? Jag föreslog en trade, som jag förvisso inte trodde skulle accepteras utan kanske mötas med motbud. Vad mer finns att förklara? Jag har inte haft någon kontakt innan eller efter. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Behövs en röst till för att vetoa trejden så gör gärna det rätta och gå in och rösta emot trejden om ni inte redan har gjort det.

Har varit jättekul att spela i den här ligan i alla år och det vore trevligt om vi kunde fortsätta ha kul.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Den 2017-11-19 kl 14:33, säger D :

Behövs en röst till för att vetoa trejden så gör gärna det rätta och gå in och rösta emot trejden om ni inte redan har gjort det.

Har varit jättekul att spela i den här ligan i alla år och det vore trevligt om vi kunde fortsätta ha kul.

Hade missat att det var liv i tråden. Vet inte om det "rätta" är att rösta emot trejden, utan det rätta är ju att rösta emot den ifall den är alldeles för oviktad.

Är nog första gången jag känt att en trade borde gå att rösta på iaf, främst eftersom ena laget inte kunde nå slutspel. Är båda lagen slutspelsklara och någon anser att det paketet var värt A.Brown tycker jag inte att man ska lägga sig i allt för mycket, men när det andra laget inte kunde blanda sig i slutspelsstriden så gick den till röstning och det var ganska tajt verkar det som men blev vetoad till slut. Systemet fungerar (kanske) (=

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hoppas verkligen inte att folk tror det va något illa menat med traden. Jag fick möjlighet att förbättra mitt lag på RB sidan, men ja, tappa på WR sidan. Tyvärr så lär man chansa lite med trades då vi envisas med att ha 6 bänkplatser för samtliga lag, vilket gör att 72 spelare som potentiellt kan stärka ett lag inte längre finns till förfogande. Detta var något jag tog upp innan säsongen, men tyvärr röstades ned. 

En följd av detta blir att "bänknötare" för vissa lag, skulle kunna ta en startplats i andra lag. 

Hursom haver, lycka till ni som går till slutspel och min åsikt står fast till nästa säsong, att 72 spelare inte skall behövas sitta i frysboxen, utan ges möjlighet då det blir skador till höger och vänster i denna underbara sport. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu