Haslo

Fantasy NFL League

2 082 inlägg i detta ämne

Jets verkar heta i år

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Detta är Eagles år, trust me! Magiskt offense nu, Blount OCH Jeffery+Smith som additions?! Come oooon, maaaan :D Förutom corners (som vanligt) så är det tung defensiv med. Fly Eagles, fly! 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jets tankar. Har dumpat alla veteraner och kommer testa sina två framtidshopp på QB-positionen och låta den i särklass bästa Colt McCoy sitta på bänken, och han är inte ens bra. 1-15.

Eagles kan verkligen vara riktigt bra i år, men det kräver att Wentz tar ett steg framåt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Den ‎2017‎-‎06‎-‎15 kl 16:08, säger hogge75 :

Jets verkar heta i år

Verkar som jag missade att vifta med ironi-flaggan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

@Hogge

Det behövdes inte.

@alla

Jag skrev fel. Det är Josh McCown som lirar för Jets. Men de är lika usla och de kommer båda bli bänkade för att Jets siktar på 1-15 och någon av de riktigt talangfulla QB:na som kommer i nästa års draft.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Slår ett slag på hoppets trumma för mina Giants, även om Eagles kan bli farliga, dock tror jag att dom flår sig förbi Dallas, och hoppas på en Div seger såklart. 12-4, 11-5 om det går kallt. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Giants tror jag får problem. Cowboys och Eagles, och faktiskt Redskins bättre. Eli Manning börjar bli gammal, och tveksamt om JPP kommer att kämpa nu när han fått betalt.

@Hogge

Välkommen till sajten. Du fick 100 W-coins. Nu får du inte utnyttja mina rekar och bjuda upp mina gubbar.

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu