Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

Vi är 5 pers som betalat än så länge;

 

 

Berghet

D

Schoolbook

Steel

Shahin86

 

 

Hakflem o Samuel verkar vilja vara med men dom kan inte skicka förrän nästa vecka tydligen.... Då är ju draften redan genomförd o man kanske har någon fördel? Ingen aning, men eftersom vi är 5 pers så är det väl bara o rösta om dom får vara med fast draften kommer vara genomförd.....

 

Jag röstar ja, för inga matcher o poäng är ju tillgivna o man vet ju aldrig hur folk presterar, roligare om vi är 7-8 pers också istället för 5.

 

Vad säger resten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är tyvärr helt kontogul och kan inte betala innan draften. Så om ni vill frysa ut mig så är det lugnt :) Men samtidigt går ni miste om troligen ganska säkra 500 spänn i potten eftersom jag knappast kommer att vara något större hot.

Röstar ja, känner mig ändå som fisk i sammanhanget så om någon skulle göra en angleshoot (vilket jag absolut inte tror) oroar jag mig inte ett dugg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis mycket roligare att det blir sju. Låg i sängen och bakfyllegrindade mockdrafts igår så jag känner mig väl förberedd (sen att mina NFL-kunskaper är ganska bristfälliga är en annan sak). Och så är det ganska annorlunda med 16-lags draft också men det ska nog gå bra. Nu gäller det bara att klonka rätt draftnummer. Vet precis vad jag önskar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska vi ha 60 sekunders val? känns lite mycket?

60 är ganska lagom. Det kan bli stressigt för de som väljer tidigt eller sent annars när de har täta val. Om folk använder kön och inte sitter oförberedda när det är deras tur så är det sällan hela tiden används så det brukar rulla på ganska bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nåde den som får möta det här drömlaget:

8	Ray Rice, Bal RB  
25	Philip Rivers, SD QB  
40	Miles Austin, Dal WR  
57	Shonn Greene, NYJ RB  
72	Brandon Marshall, Mia WR  
89	Joseph Addai, Ind RB  
104	Mike Thomas, Jac WR  
121	Braylon Edwards, SF WR  
136	Jerome Harrison, Det RB  
153	Montario Hardesty, Cle RB  
168	Dustin Keller, NYJ TE  
185	Steve Breaston, KC WR  
200	Steve Slaton, Hou RB  
217	Tarvaris Jackson, Sea QB  
232	Rams D/ST D/ST  
249	Ryan Longwell, Min K

Ray Rice som åtta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste givetvis passa på att tipsa om den briljanta serien The League som följer ett gäng Fantasy Football-snubbar och deras liga under två säsonger. Det är mest på grund av den serien jag är med i detta!

 

Go Giants!

 

EDIT: Lite pressande att få möta Kroons autopick-lag direkt. Med tre kickers att välja bland har han ju sjukt många intressanta alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...