Gå till innehåll

11/8 och 14/8 - medlemsturneringar på Stars - bounty på Blom - $1290 & €410 extra!


devalanteriel

Recommended Posts

Administrator: We regret to inform you that Victor Blom will not be able to join this tourney. PokerStars will host this tourney at a future date, after we confirm Blom's availability. When we schedule the make-up tourney, we will contact all of the participants of this tournament with the details. We apologize for the inconvenience.

 

Får vi köra gratis då eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 106
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Hej Pokerstars

 

Jag spelade den privata turneringen Poker SE Viktor Blom Exklusivt som anordnades av pokerstars tillsammans med poker.se och det utlovades att Viktor "isildur1" Blom skulle vara med och ha en bounty på sig. Viktor dök aldrig upp så bountyn uteblev och på så vis så hade vi spelare inte samma channs till pengar som utlovades när vi registrerade. Detta skulle ju kunna jämnföras med falsk^marknadsföring >_>. Så jag ber nu om pengarna tillbaka då ni/poker.se inte kunde hålla vad som utlovats. En turnering med 10$ buy-in är alldeles för mycket för min lilla bankrulle + att jag redan torskat 5k på ngra veckor, enda anledningen till att jag registrarade var för att möta blom synd att han säkert hade något bättre för sig duh.

 

mvh "Svenz00r""

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mig veterligen står det inte att det är en satellit nånstans. Det kanske alltid är det i era medlemsturneringar?

 

Iallafall så är det bra mycket roligare att spela en vanlig turnering med en vinnare, speciellt i en medlemsturnering med mycket prestige.

 

Nej, det är bara satelliter i de fall det är biljetter adderat. Ofta är det ren cash som är adderat till potten, och i de fallen är det en rak turre med en vinnare. Generellt upplever vi dock att det är uppskattat när det adderas biljetter och säten till potten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det är bara satelliter i de fall det är biljetter adderat. Ofta är det ren cash som är adderat till potten, och i de fallen är det en rak turre med en vinnare. Generellt upplever vi dock att det är uppskattat när det adderas biljetter och säten till potten.

 

Ni borde ju kunna påverka och få det omstrukturerat ,

biljetter adderade men vanliga priser

sen dubbla startstacken till 3kså blir alla nöjda och glada =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vi ber givetvis om ursäkt för det inträffade.

 

Tyvärr kunde inte Viktor Blom delta i turneringen.

 

PokerStars kommer att hålla en turnerings av liknande slag i framtiden då vi kan bekräfta att Blom kan delta. När denna ersättningsturnering kommer hållas kommer alla deltagare i dagens turneringen att kontaktas och informeras.

 

Vi ber givetvis om ursäkt för besväret och det inträffade.

 

Mer info följer så fort vi har detaljer.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vi ber givetvis om ursäkt för det inträffade.

 

Tyvärr kunde inte Viktor Blom delta i turneringen.

 

PokerStars kommer att hålla en turnerings av liknande slag i framtiden då vi kan bekräfta att Blom kan delta. När denna ersättningsturnering kommer hållas kommer alla deltagare i dagens turneringen att kontaktas och informeras.

 

Vi ber givetvis om ursäkt för besväret och det inträffade.

 

Mer info följer så fort vi har detaljer.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Tummen upp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...